7
رقابت های کاراته قهرمانی آسیا تاشکند ۲۰۲۲

غزل فتحی از دور رقابت ها کنار رفت

  • کد خبر : 87790
  • 25 آذر 1401 - 13:15
غزل فتحی از دور رقابت ها کنار رفت
غزل فتحی نماینده وزن ۴۷_ کیلوگرم نوجوانان با دو پیروزی و دو شکست به کار خود در رقابت های قهرمانی کاراته آسیا ۲۰۲۲ ازبکستان پایان داد.

به گزارش افرا ورزش بیستمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در رده های سنی پایه از امروز، ۲۵ آذر در تاشکند، پایتخت ازبکستان در حال برگزاری است و تا ۲۹ آذر ماه ادامه دارد. 

این مسابقات با حضور ۷۴۳ ورزشکار از ۲۸ کشور آسیایی کامبوج، چین تایپه، هنگ‌کنگ،  هند، اندونزی، عراق، ایران، ژاپن، اردن، قزاقستان، کویت، قرقیزستان، ماکائو، مالزی، پاکستان، فلسطین،  فیلیپین، قطر، کره، عربستان، سنگاپور، سریلانکا، تاجیکستان، تایلند، ترکمنستان، امارات، ازبکستان و ویتنام در چهار رده نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در دوبخش انفرادی و تیمی پیگیری خواهد شد.

اولین نماینده ایران، غزل فتحی در وزن ۴۷_ کیلوگرم نوجوانان در بخش کومیته انفرادی بر روی تاتامی رفت. او پیش تر نماینده همین وزن در رقابت های قهرمانی جهان بود.

 دور اول رقابت های قهرمانی اسیا در مقابل نماینده از هنگ کنگ ۲ بر ۱ به پیروزی رسید تا در ادامه به مصاف بازیکنی از میزبان برود.

در بازی دوم در حالیکه نتیجه صفر بر صفر مساوی بود، با نظر داوران (هانتی) فتحی به دور بعد صعود کرد.

نماینده ایران در دور سوم نتیجه را ۲ بر صفر به کاریکومی از ژاپن واگذار کرد تا شانس خود را در رپه شارژ امتحان کند.

در ادامه شکست مقابل نماینده تایلند او را از کسب اولین مدال آسیایی در اولین حضورش باز داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87790
  • نویسنده : نگین مهدیون
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون کاراته

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام کاش در خبر درج می‌کردید که غزل فتحی به ناداوری باخت فیلم مسابقش موجود میتونین برین نگا کنین هم نماینده ژاپن که صاحب مدال طلا این وزن شد و هم بخصوص بازی با تایلند در مقابل غزل فتحی هیچی نداشتن کامل و واضح به ناداوری باخت هر تکنیکی که تو کاراته امتیاز داره این دختر خیلی قشنگ و اصولی رو حریفاش پیاده کرد ولی داورا نمی‌خواستن پرچم بکشن ازتون می‌خوام واقعا به فیلم بازیاش یه نگا بندازین چطور حق این بچرو ضایع کردن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.