7
چهارمین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲

شکست کاتای تیمی زنان ایران در فینال برابر ژاپن

  • کد خبر : 87949
  • 29 آذر 1401 - 8:17
شکست کاتای تیمی زنان ایران در فینال برابر ژاپن
کاتای تیمی زنان ایران در دیدار نهایی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برابر تیم قدرتمند ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره آسیا بسنده کرد.

به گزارش افرا ورزش، رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در تاشکند ازبکستان روز دوشنبه ۲۸ آذر دنبال شد و کاتای تیمی بانوان ایران به مدال نقره رسید.

در دیدار نهایی کاتای تیمی زنان بین ایران و ژاپن، تیم ایران با ترکیب الناز تقی پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده با امتیاز ۲۳.۸۸ در برابر ۲۶.۰۸ ژاپن بازنده شد و به نایب قهرمانی آسیا رسید.

ایران در دور گروهی مسابقات با امتیاز ۲۳.۸۸ در صدر گروهش قرار گرفت تا حریف ژاپن در فینال شود.

این مدال نقره، پنجمین مدال نقره الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده در ادوار مسابقات قهرمانی آسیا و دومین نقره شادی جعفری زاده در ادوار این مسابقات است.

تقی پور، جعفری زاده و قاضی زاده همچنین ۲ برنز هم به‌دست آورده‌اند. این مدال‌ها شامل ۷ دوره حضور برای الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده و ۴ دوره حضور برای شادی جعفری زاده است.

ایران هرگز در کاتای تیمی زنان به قهرمانی آسیا نرسیده و این مدال همواره به‌طور سنتی در اختیار ژاپنی‌ها بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تیم کاتا بانوان ایران بمدت 10سال است که در اختیار سر کار خانمها الناز تقی پور نجمه قاضی زاده و شادی جعفر زاده است فقط بخاطره پشتکار این بانوان است بخدا اگر جای مسولین بودم از لحاظ مالی این بچه ها ساپورت بشونند می توانند زاپن را هم شکست بدهند.تا جایی که من خبر دارم هزینه رفت و آمد وبقیه مسایل ورزشی را از پد و مادر خود میگیرنند مسولین محبت کنند به این ورزشکاران و بقیه بیشتر رسیدگی کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.