3
با شکست غیرمنتظره ژاپن برابر ویتنام

دست کومیته تیمی زنان ایران از مدال کوتاه ماند

  • کد خبر : 87950
  • 29 آذر 1401 - 8:57
دست کومیته تیمی زنان ایران از مدال کوتاه ماند
تیم ملی کاراته زنان در کومیته تیمی پس از شکست برابر ژاپن و سپس باخت ژاپن برابر ویتنام نتوانست به مدالی در مسابقات قهرمانی آسیا دست یابد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، روز دوشنبه ۲۸ آذر در تاشکند ازبکستان، چهارمین روز خود را سپری کرد و تیم کومیته زنان ایران از مدال دور ماند.

تیم ایران با ترکیب مبینا حیدری، لیلا برجعلی و مبینا کاویانی در دیدار نخست ۲ بر یک ازبکستان میزبان را شکست داد و راهی دور دوم شد.

در این مسابقه مبینا حیدری ابتدا ۱۱ بر ۳ حریفش را شکست داد، سپس لیلا برجعلی ۲ بر ۳ مغلوب نماینده ازبکستان شد و با پیروزی ۸ بر ۳ مبینا کاویانی بر حریف ازبک، ایران این مسابقه را به سود خود پایان داد.

با این حال ایران در دور دوم با نتیجه دو بر صفر مغلوب ژاپن شد. جایی که ابتدا مبینا حیدری در یک بازی نزدیک ۴ بر ۵ به حریفش باخت و سپس مبینا کاویانی یک بر ۳ بازنده شد.

اتفاق تلخ و غیرمنتظره زمانی رخ داد که ایران در انتظار پیروزی ژاپن بر ویتنام و در نتیجه، رسیدن به یک قدمی برنز بود اما ژاپن برابر ویتنام شکست خورد و این به معنای حذف تیم کاراته ایران بود.

ایران از سال 2019 که در کومیته تیمی آسیا طلا گرفت، دیگر نتوانسته روی سکوی این مسابقات قرار گیرد. مبینا حیدری تنها بازمانده تیم دوره گذشته (2021 آلماتی) بود که ایران در آن مسابقات چهارم شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.