7
شطرنج باز خبرساز شد

سارا خادم الشریعه، بدون حجاب در مسابقات قزاقستان

  • کد خبر : 88113
  • 06 دی 1401 - 8:45
سارا خادم الشریعه، بدون حجاب در مسابقات قزاقستان
سارا خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج ایران در جریان مسابقات برق‌آسای قزاقستان برای نخستین بار بدون حجاب موی سر در رقابت حاضر شد.

به گزارش افرا ورزش، دوشنبه شب ۵ دی ماه تصویری در فضای رسانه‌ای منتشر شد که حکایت از حضور سارا خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج ایران بدون حجاب در مسابقات بین‌المللی داشت.

خادم الشریعه که پس از مدت‌ها در یک رویداد بین‌المللی شرکت کرده است در جریان مسابقات برق‌آسای قزاقستان حجاب موی سر خود را برداشت.

خادم الشریعه که سال گذشته مادر نیز شد مدت‌ها بود که حضور پررنگی در مسابقات بین‌المللی نداشت با این حال تصمیمش برای رقابت بدون حجاب موی سر، خبرساز شده است.

برخی از اهالی ورزش پیش بینی می‌کنند سارا خادم الشریعه دیگر قصد زندگی در ایران را ندارد گرچه او در مسابقات قزاقستان به نام و با پرچم ایران، شرکت کرد.

خادم الشریعه و رتبه سیزدهم رده‌بندی جهانی

خادم الشریعه تنها دختر ایرانی است که توانسته به جمع برترین‌های رنکینگ فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) راه یابد و تا رتبه سیزدهم این رده‌بندی جهانی بالا رفته است.

اوج دوران درخشان این شطرنج باز تهرانی حضور پیاپی در مسابقات جهانی و معتبر پیش از همه گیری ویروس کرونا بود که جایگاه او را در صحنه جهانی به اعتباری بزرگ رساند.

با توجه به اتفاقات مشابه گذشته در خصوص حضور بدون حجاب موی سر برای برخی ورزشکاران، باید دید آیا این شطرنج‌باز اصولاً قصد بازگشت به ایران را دارد و واکنش‌های داخلی به او چه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.