9
بازگشت ستاره از صربستان به ایران

فرزانه فصیحی با چادرملو در مسابقات داخل سالن کشور

  • کد خبر : 88220
  • 21 دی 1401 - 10:20
فرزانه فصیحی با چادرملو در مسابقات داخل سالن کشور
فرزانه فصیحی المپین دوومیدانی زنان ایران به ایران بازگشت تا برای تیم معادن چادرملو در مسابقات داخل سالن کشور مسابقه دهد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات دوومیدانی داخل سالن باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که فرزانه فصیحی در این مسابقات حاضر است.

این رقابت‌ها ۲۲ و ۲۳ دی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد و حضور چهره المپیکی دوومیدانی بانوان در این رویداد، جالب توجه است.

فصیحی که در حال تمرین در صربستان است برای حضور در این رقابت‌ها به ایران بازگشته و در قالب تیم چادرملوی اردکان روی پیست خواهد رفت.

رکورددار صد متر ایران یک هفته در ایران خواهد بود و چند روز پس از پایان این مسابقات برای ازسرگیری برنامه تمرینی خود به بلگراد بازخواهد گشت.

فصیحی ماه آینده باید در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا رقابت کند در حالی که با وجود ناآگاهی از وضعیت رکوردی رقبا، امیدوار است بتواند روی سکو قرار گیرد.

فصیحی به افرا ورزش گفته است که تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس به جذب دوندگانی از قاره آفریقا روی آورده‌اند و این موضوع، بر شانس سایر کشورها از جمله ایران، برای مدال‌آوری تأثیر خواهد گذاشت.

فرزانه فصیحی دونده اصفهانی سرعت ایران سال گذشته با حضور در خط صد متر المپیک توکیو، اتفاقی به‌یادماندنی را برای ورزش بانوان ایران رقم زد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.