16

آسیب زانوی خلیلی دردسر ساز شد/ اعلام سرمربی جدید استقلال ساری طی هفته آینده

  • کد خبر : 8945
  • 26 مرداد 1397 - 18:47
آسیب زانوی خلیلی دردسر ساز شد/ اعلام سرمربی جدید استقلال ساری طی هفته آینده

آسیب زانوی سمیه خلیلی سرمربی تیم فوتسال بانوان استقلال ساری دردسر ساز شد و این مربی به دلیل این آسیب به باشگاه استقلال ساری اعلام کرده که توان جسمانی برای همراهی تیمش را ندارد. سرمربی جدید استقلال ساری طی هفته آینده معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس پیش از آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان و در حالی که همه تیم‌ها خود را برای شروع فصل ۹۷ آماده می‌کردند بدشانسی گریبانگیر سرمربی تیم استقلال ساری شد.

سمیه خلیلی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد و از هدایت تیمش در هفته اول محروم شد؛ خلیلی بعد از جراحی که هفته گذشته داشته نیاز به استراحت بلند مدت دارد و این به عنای خداحافظی با نیمکت استقلال ساری است.

خلیلی در گفت‌وگو با “آی دبلیو اسپورتس” درباره وضعیت مصدومیت خود این چنین گفت:متاسفانه زانوی پایم از چند نقطه دچار مصدومیت شدید شد و بعد از جراحی که داشتم روز گذشته از بیمارستان ترخیص شدم.

سرمربی تیم استقلال ساری ادامه داد: در این دو هفته که کنار تیم نبودم 2 باخت سنگین داشتیم و در حال حاضر من حتی توان ایستادن روی پایم را ندارم و با توصیه پزشکان نیاز به استراحت بلند مدت دارم.

خلیلی تصریح کرد: با این شرایط باشگاه ضرر می‌کند. با وجود اینکه دوست داشتم در کنار تیم روزهای خوبی را در لیگ بگذرانیم اما این مصدومیت سبب شد تا به مدیران باشگاه اعلام کنم سرمربی دیگری را جایگزین کنند. ظاهرا قرار است طی هفته جاری سرمربی جدید معرفی شود و امیدوارم به تیم کمک شود تا از این شرایط خارج شود.

بخش خبری اختصاصی لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.