17

هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان / پارس آرای شگفت انگیز ؛ حفاری و سپیدرود همچنان بیرحم

  • کد خبر : 8929
  • 26 مرداد 1397 - 18:24
هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان / پارس آرای شگفت انگیز ؛ حفاری و سپیدرود همچنان بیرحم

هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری 5 بازی به پایان رسید و تیم های قدرتمند حفاری اهواز و سپید رود تهران به اقتدار خود ادامه دادند و تیم تازه وارد لیگ ، پارس آرای شیراز دومین برد خود را هم دشت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ دومین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه 26 مرداد برگزار شد و در هفته ای پرگل و جالب ، 39 گل به ثمر رسید و میانگین نزدیک به 8 گل برای هر بازی ثبت شد که نسبت به هفته نخست ، افزایش را نشان می داد. تیم هیئت خراسان رضوی این هفته استراحت داشت و به میدان نرفت.

پالایش نفت آبادان 2 پویندگان صنعت شیراز صفر ؛ اولین برد در آبادان

تیم فوتسال پالایش نفت آبادان که در هفته اول در تهران شکست سنگینی برابر سپید رود متحمل شده بود برابر تیم سرسخت پویندگان صنعت شیراز 2 بر صفر به پیروزی رسید. عاطفه عابدی و طناز آرمات برای نفت آبادان گل زدند.

پویندگان در این بازی فشار زیادی روی میزبان وارد کرد اما دفاع بسته میزبان ، پرس پویندگان را خنثی کرد و بعید نبود پویندگان بتواند از این بازی امتیاز بگیرد. هوشیاری نفتی ها سبب شد در هر نیمه یک گل به تیم ستاره زارع بزنند و برنده بازی باشند.

این ، اولین پیروزی پالایش نفت آبادان در لیگ امسال است. طناز آرمات و مهسا کمالی که به تازگی به این تیم پیوسته اند می توانند کمک بزرگی برای زردپوشان باشند. این برد می تواند شروعی بر موفقیت های تیم تحت هدایت خدیجه پور بهبهانی باشد. آن ها از کاریزمای آبادان حفاظت خواهند کرد.

دریژنو فرخ شهر 1 حفاری خوزستان 8 ؛ حفاری بیرحم

اهوازی ها برای دومین بازی پیاپی پیروز شدند و برد 8 بر یک خود را مثل بازی با مس رفسنجان در هفته اول تکرار کردند. تیم زیور بابایی بیرحمانه ادامه می دهد و با این برد برای سپید رود خط و نشان سختی کشیده است.

برای حفاری در بازی امروز سحر پاپی 4 گل به ثمر رساند ، مهتاب بنایی 3 گل زد و فرشته خسروی هم با یک گل در گل های زده حفاری سهیم شد و گل معصومه همتی برای دریژنو فرخ شهر فقط اختلاف را کاهش داد.

به نظر می رسد ماه عسل خیلی زود برای دریژنو فرخ شهر تمام شده. آن ها هفته گذشته در ساری ، استقلال این شهر را شکست دادند و نگاه ها را به سمت خود جلب کردند اما در اولین بازی خانگی خود کاملا مقهور بودند.

استقلال ساری 3 دختران کویر مس کرمان 9 ؛ شروع دلپذیر ارژنگی در تیم جدید

در مازندران ، استقلال ساری برابر دختران کویر مس کرمان شانسی برای موفقیت نداشت. تیم بدون سرمربی ، برای دومین بار متوالی میزبان بود و برای دومین بار متوالی بازنده.

نجمه کریمی نسب با به ثمر رساندن 3 گل سهم عمده ای در برد خارج از خانه کرمانی ها داشت. فاطمه ارژنگی در اولین بازی با تیم جدیدش هت تریک کرد و زهرا اسدی ، شادی بهرامی و نرگس کریمی دیگر گل های دختران کویر را به ثمر رساندند.

معصومه نیک پور ،فریبا میرزا جانی و نسیم نوازنده گلزنان تیم استقلال ساری در این بازی بودندو تیم دختران کویر مس کرمان پس از استراحت هفته اول ، فصل را با بردی دل انگیز در شمال آغاز کرد اما استقلال ساری با 2 بازی خانگی و 2 شکست ، عملکرد قابل دفاعی ندارد.

شهرداری رشت 2 سپید رود تهران 9 ؛ متخصص نیمه مربیان!

سپید رود دومین بازی لیگ را هم با برد به پایان برد. آن ها در رشت باید علاوه بر شهرداری با گرما و رطوبت بالای گیلان هم مقابله می کردند و همین مسئله روی غافلگیری آن ها در نیمه نخست اثر مستقیم داشت.

شکست یک بر صفر سپید رود برابر تیم معصومه جهانچی در نیمه نخست به سختی قابل باور بود اما سپید رود که تخصص آن بازگشت در نیمه دوم و طوفان در نیمه مربیان است از این ویژگی نهایت بهره را برد و نیمه دوم متفاوتی داشت و بازی یک بر صفر باخته را 9 بر 2 برد.

آرزو صدقیانی زاده و فاطمه شریف همچنان در ترکیب سپیدرود غایب بودند. سارا شیربیگی مثل هفته گذشته دبل کرد، سوسن رضاپور هم 2 گل زد و پای نسترن مقیمی نیز بالاخره به گل باز شد و او نیز 2 گل به ثمر رساند.

فاطمه خلج ، مینا هاشمی و یک گل به خودی ، آمار گل های سپیدرود را به 9 رساندند. تارا جانی نژاد پس از ماه ها دوری از میدان به دلیل پارگی رباط ، این بار در پیراهن شهرداری رشت در نقش گلزن ظاهر شد و مریم حکمتی هم برای دومین هفته متوالی گل زد اما شهرداری رشت با وجود این 2 گل شانسی برای برد نداشت.

سارا شیربیگی ستاره ارزشمند سپید رود در پایان مسابقه ، زمین بازی را لنگ لنگان ترک کرد. آسیب دیدگی وی از ناحیه مچ پا است اما وضعیت شدت آسیب وی پس از آزمایش پزشکی مشخص می شود.

مس رفسنجان 2 پارس آرای شیراز 3 ؛ دوباره شگفت انگیزها

برای مس رفسنجان ، پیروزی خانگی برابر پارس آرای شیراز ، تیم تازه وارد به لیگ برتر می توانست مرهمی بر زخم شکست هفته نخست این تیم در اهواز برابر حفاری باشد اما این اتفاق رخ نداد.

پارس آرای شگفت انگیز این بار در رفسنجان و برابر تیم قدرتمند مس پیروز شد. آن ها یک برد پیچیده و سخت را به دست آوردند و باید ارزش این 3 امتیاز را بدانند. در مسابقه ای که مس به آب و آتش زد ، پارس آرا در استفاده از موقعیت ها موفق تر بود و 3 امتیاز را به لطف فرصت طلبی اش به دست آورد.

سحر زمانی و سهیلا رودسری گلزنان مس بودند گل های پارس آرا را پرستو کهن ، مریم نوری و بهاره رستم پور به ثمر رساندند. پارس آرا به رویاپردازی ادامه می دهد. تازه واردهای شیراز امتیاز کامل هر 2 بازی آغاز فصل خود را گرفته اند. آن ها تا کجا ادامه می دهند؟

عاطفه رضایی اگر از این نتیجه مایوس یا عصبانی باشد کاملا حق دارد. حق داریم که از آن ها انتظار بیشتری داشته باشیم اما باید به این نکته اذعان کنیم که گاهی ، اوضاع دلخواه پیش نمی رود. برای آن ها دنیا به پایان نرسیده.

بخش خبری اختصاصی لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.