16

بازی های آسیایی جاکارتا/ هانیه رجبی در تالو ششم شد؛ حیدری نهم / آخرین امید به کیانی

  • کد خبر : 9127
  • 29 مرداد 1397 - 9:11
بازی های آسیایی جاکارتا/ هانیه رجبی در تالو ششم شد؛ حیدری نهم / آخرین امید به کیانی

در دومین روز مسابقات تالوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، دو تالوکار تیم بانوان ایران با قرار گرفتن در جایگاه‌های ششم و نهم از کسب مدال باز ماندند. حالا آخرین امید ایران برای کسب مدال در تالو زهرا کیانی جوان است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در دومین روز مسابقات تالوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، دو تالوکار تیم بانوان ایران برای اجرای دومین فرم خود در این رقابت‌ها به مصاف حریفان رفتند که با قرار گرفتن در جایگاه‌های ششم و نهم از کسب مدال باز ماندند.

ابتدا هانیه رجبی که در روز گذشته (یکشنبه) در فرم نن چوان به مصاف حریفان رفته و به امتیاز ۹.۴۳ دست یافته بود در فرم نن دائو به امتیاز ۹.۶۶ رسید. به ‌این‌ ترتیب رجبی در مجموع امتیازات دو فرم به جایگاه ششم بسنده کرد و از کسب مدال باز ماند.

فاطمه حیدری، دیگر تالوکار ایران در مسابقات امروز بود که در فرم نن دائو به امتیاز ۹.۵۴ دست یافت. او که روز گذشته در فرم نن چوان امتیاز ۹.۳۷ را کسب کرده بود، در مجموع امتیازات در جایگاه نهم قرار گرفت و به مدال نرسید.

اکنون چشم امید تیم ملی ووشوی ایران در بخش بانوان و تالو به درخشش زهرا کیانی است که شانس بزرگی برای کسب مدال در جاکارتا دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.