3
دوومیدانی جوانان آسیا | کره جنوبی

صبا خراسانی در جایگاه پنجم هفتگانه قرار گرفت

  • کد خبر : 91649
  • 16 خرداد 1402 - 17:49
صبا خراسانی در جایگاه پنجم هفتگانه قرار گرفت
در ادامه مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا در یچئون کره جنوبی، صبا خراسانی در جایگاه پنجم ماده هفتگانه قرار گرفت.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات دوومیدانی جوانان دختر و پسر آسیا در سومین روز خود در یچئون کره جنوبی با رقابت صبا خراسانی در هفتگانه دنبال شد.

خراسانی که روز دوشنبه در ۴ ماده از ۷ ماده هفتگانه رقابت کرده بود امروز در ۳ ماده باقی‌مانده روی پیست رفت و در مجموعه در میان ۸ شرکت‌کننده در رده پنجم قرار گرفت.

صبا خراسانی امروز در ماده پرش طول هفتگانه در رقابت با ۷ حریف دیگرش ششم شد و نتیجه ۵.۱۲ متر را ثبت کرد. وانگ زو سوآن از چین تایپه با ۵٫۶۶ متر اول شد.

خراسانی سپس در ماده پرتاب نیزه هفتگانه نیز ششم شد. بهترین اقدام او، پرتاب ۲۸.۷۰ متری او در پرتاب اولش بود. در این بخش یوگیلوی نوربوئه وا از ازبکستان بالاتر از سایرین ایستاد و نیزه را ۴۸.۶۵ متر پرتاب کرد.

سپس نوبت به ماده ۸۰۰ متر رسید که صبا خراسانی در آن رقابت کند. حاصل کار صبا رتبه سوم با زمان ۲:۲۵.۴۲۷ دقیقه بود درحالی‌که میکی هایاشی ژاپنی در این رقابت اول شد.

بدین ترتیب صبا خراسانی در نخستین تجربه آسیایی‌اش با امتیاز ۴۵۹۹ به کار خود پایان داد. مدال طلای این ماده به یوگیلوی نوربوئه وا از ازبکستان رسید که با امتیاز ۵۱۳۰ به کارش پایان داد. میکی هایاشی زاپنی و لین پی سوآن تایوانی دوم و سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.