6
لیگ برتر کاراته یک تازه‌وارد دارد

دبلیو اِی اف، ظهور یک تیم متمایز در کاراته زنان

  • کد خبر : 91664
  • 17 خرداد 1402 - 16:55
دبلیو اِی اف، ظهور یک تیم متمایز در کاراته زنان
برگزاری لیگ برتر زنان تنور کاراته را گرم نگاه خواهد داشت و یک تیم تازه‌وارد به دنبال یافتن جایگاه در بین تیم‌های اسم‌ورسم‌دار است.

به گزارش افرا ورزش، فصل جدید لیگ برتر کاراته در راه است. لیگی که یک سطح پایین‌تر از سوپرلیگ جای دارد؛ اما استقبال از آن به‌مراتب بیشتر از سوپرلیگ است.

در ملارد، شهری کاراته خیز در غرب استان تهران یک تیم تازه‌وارد و با برنامه به دنبال یافتن جایی در میان بزرگان است.

تیم دبلیو. اِی. اف W.A.F از سبک “آی کی کاراته دو” تیمی تازه‌تأسیس است که با یک برنامه بلندمدت می‌خواهد به یک برند باشگاهی در لیگ‌های کاراته تبدیل شود.

از سوی دیگر، هدایت تیم به یک مربی جوان سپرده شده است که خود، یکی از کاراته کاهای حاضر در فصل اخیر سوپرلیگ در ترکیب تیم قهرمان دانشگاه آزاد بود: فاطمه حقی.

دبلیو ای اف قرار است نفرات خود در طی یک فرآیند انتخابی برای حضور در لیگ برتر انتخاب کند. این نفرات روز جمعه ۱۹ خرداد در ملارد با هم رقابت می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم در اوزان مختلف شناخته شود.

چرا دبلیو ای اف یک تیم متمایز است؟

در سال‌های گذشته و قطعاً در فصل پیش رو، تیم‌های زیادی در لیگ برتر کاراته شرکت کرده یا می‌کنند؛ اما زیرساخت و برنامه بلندمدت، شاخص‌هایی برای سنجش عیار تیم‌ها است.

دبلیو ای اف WAF یک تیم نوظهور است؛ اما آنچه این تیم را شایسته توجه ویژه می‌کند، این است که آن‌ها یک پروژه چند ساله و طولانی و نیز برندسازی در کاراته باشگاهی را دنبال می‌کنند.

به‌طورکلی، با وجود معرفی قهرمانان خوشنام در سال‌های اخیر و حضور پررنگ تیم‌ها در سطوح سوپرلیگ، لیگ برتر و لیگ جوانه، کاراته زنان فاقد یک برند ثابت‌قدم باشگاهی بوده است و شاید دبلیو ای اف به لطف حامیانش یک اتفاق ویژه برای آینده را رقم بزند و ارزش فعالیت باشگاهی در فضای کاراته را نیز دوچندان جلوه دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.