6
به‌منظور حضور در لیگ برتر کاراته زنان

انتخابی تیم کاراته دبلیو ای اف برگزار شد

  • کد خبر : 91748
  • 20 خرداد 1402 - 20:24
انتخابی تیم کاراته دبلیو ای اف برگزار شد
به‌منظور حضور قدرتمند در لیگ برتر کاراته زنان، تیم دبلیو ای اف روز جمعه ۱۹ خرداد به میزبانی ملارد برای شناسایی افراد برتر خود، رقابت انتخابی برگزار کرد.

به گزارش افرا ورزش، تیم کاراته دبلیو ای اف که قرار است در لیگ برتر کاراته زنان شرکت کند نفرات خود را از فیلتر مسابقات انتخابی گزینش می‌کند.

به همین منظور، دور انتخابی این تیم روز جمعه ۱۹ خرداد در ملارد برگزار شد و دختران مدعی در اوزان مختلف با هم رقابت کردند.

کادر تیم دبلیو ای اف (آی کی کاراته دو)  این رقابت را به طور دقیق مورد بررسی و نظاره قرار دادند. دغدغه آن‌ها انتخاب بهترین مهره‌های ممکن برای ورود به لیگ برتر است.

براین‌اساس، دختران منتخب رقابت انتخابی ۱۹ خرداد در وضعیت استندبای باقی خواهند ماند تا در یک رقابت انتخابی نهایی شرکت کنند.

فاطمه حقی و سحر کرجی، مربیان جوان تیم دبلیو ای اف در نخستین تجربه مربیگری خود در لیگ برتر، برای انتخاب بهترین‌ها وسواس به خرج می‌دهند.

تنها چالش موجود برای این تیم شکل‌گرفته در غرب استان تهران، این است که آن‌ها دیرتر از رقبا دست‌به‌کار شده‌اند و دایره انتخاب محدودتری برای جذب کاراته کا دارند.

با این وجود، دبلیو ای اف امیدوار است تیمی باکیفیت را در نخستین سال حضورش در لیگ برتر زنان، روانه این رویداد کند. مسابقاتی که ارزش تجربی بالایی برای این تیم نوظهور خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام لطفا از بقیه تیم ها هم گزارش بنویسید اینجور که فقط گزارشتون آن هم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فقط روی یک تیم باشد تا 90 درصد روی داوران ایران تاثیر میگذارد دوارانی که بیشتر با احساس رای میدهند تا منطق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.