7
برای اولین بار در یک رقابت رسمی دو صد متر

حمیده اسماعیل نژاد بالاتر از فصیحی ایستاد + ویدئو

  • کد خبر : 91764
  • 22 خرداد 1402 - 7:12
حمیده اسماعیل نژاد بالاتر از فصیحی ایستاد + ویدئو
برای اولین‌بار در یک رقابت رسمی دو صد متر، حمیده اسماعیل نژاد رکورددار جدید این ماده بالاتر از فرزانه فصیحی، المپین دوومیدانی ایران ایستاد.

به گزارش افرا ورزش، رقابت رکوردداران دو صد متر زنان ایران در جریان مسابقات جایزه بزرگ تهران، با پیروزی حمیده اسماعیل نژاد بر فرزانه فصیحی پایان یافت.

یکشنبه‌شب و در رقابت دو صد متر زنان در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ در پیست مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، حمیده اسماعیل نژاد به مقام نخست رسید.

او در یک رقابت نزدیک و نفس‌گیر موفق شد در آخرین گام‌ها از فرزانه فصیحی عبور کند و با زمان ۱۱.۲۸ در برابر ۱۱.۳۴ فرزانه قهرمان شود.

این برای نخستین‌بار است که اسماعیل نژاد موفق می‌شود فرزانه فصیحی را شکست دهد. او چندی قبل در جریان مسابقات بین‌المللی ارزوم ترکیه، رکورد ملی فصیحی را شکسته بود و یکشنبه‌شب نیز در رقابت تن‌به‌تن، از او عبور کرد.

اکنون دوومیدانی زنان ایران از وضعیت تک‌قطبی و قهرمانی‌های مدام فرزانه فصیحی، المپین بااخلاق دوومیدانی ایران خارج شده و حمیده اسماعیل نژاد یک مدعی تازه است.

بدین ترتیب، رقابت هر دو دونده در آینده و در مسابقات پیش رو، هر بار هیجان و جذابیت بیشتری را به دیده مخاطبان هدیه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.