4
با برتری برابر استرالیا

والیبال زنان ایران در جایگاه پنجم چلنجر کاپ قرار گرفت

  • کد خبر : 92041
  • 05 تیر 1402 - 7:24
والیبال زنان ایران در جایگاه پنجم چلنجر کاپ قرار گرفت
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل استرالیا در رتبه پنجم مسابقات چلنجر کاپ آسیا به میزبانی اندونزی قرار گرفت.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات والیبال چلنجر کاپ زنان آسیا روز یکشنبه 4 تیر 1402 با قهرمانی ویتنام و عنوان پنجمی ایران به پایان رسید.

ایران در آخرین دیدار خود در این رقابت ها به میزبانی اندونزی، به مصاف استرالیا رفت و با پیروزی 3 بر یک برابر این تیم به مقام پنجم دست پیدا کرد.

مهسا کدخدا (کاپیتان)، سودابه باقرپور، مونا آشفته، نگین شیرتری، فاطمه امینی، مونا دریس محمودی و نگار هاشمی در در ترکیب اولیه ایران قرار داشتند.

رقابت دو تیم در ست اول پایاپای دنبال شد و عملکرد دفاعی خوب استرالیا باعث شد تا این تیم در دقایقی از ست جلو بیفتد اما ایران  ۲۵ بر ۲۰ در این ست پیروز شد.

رقابت پایاپای دو تیم در این ست هم ادامه داشت  اما توپ‌گیری ضعیف باعث شد تا استرالیا این ست را ۲۵ بر ۱۹ برنده شود.

در ست سوم عملکرد خوب ملی‌پوشان در خط حمله با دفاع مناسب از سمت حریف همراه نبود و در نهایت این ست ۲۵ بر ۱۸ به نفع ایران به پایان رسید.

رقابت دو تیم در ست چهارم نزدیک‌تر شد و استرالیا که دو ست را واگذار کرده بود امتیاز به امتیاز با ایران پیش رفت اما ملی‌پوشان کشورمان اختلاف امتیاز خود را تا پایان این ست حفظ کردند و ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسیدند.

تیم ملی والیبال ایران که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده است، ۶ بازی انجام داد؛ در دور نخست مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی رسید اما نتیجه را به چین تایپه واگذار کرد.

در دور دوم برابر ویتنام شکست خورد و ازبکستان را از پیش رو برداشت. در ادامه در مصاف با فیلیپین پیروز شد و در آخرین مسابقه خود هم برابر استرالیا به برتری رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.