5
یک‌شبه به موفقیت نرسیدم

ابوالفضل شهرجردی: کاراته برایم حکم نفس‌کشیدن دارد

  • کد خبر : 92294
  • 30 تیر 1402 - 20:51
ابوالفضل شهرجردی: کاراته برایم حکم نفس‌کشیدن دارد
ابوالفضل شهرجردی نماینده کاتای انفرادی مردان ایران پس از کسب برنز آسیا در مالزی از سختی‌های مسیر و رسیدن به این موفقیت می‌گوید.

به گزارش افرا ورزش، ابوالفضل شهرجردی نماینده بااخلاق کاتای ایران امروز در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در مالزی مدال برنز کاتای انفرادی را از آن خود کرد.

شهرجردی پس از این موفقیت در گفتگو با افرا ورزش به سطح بالای رقابت‌های قهرمانی آسیا  نسبت به سال‌های اخیر اشاره و تأکید کرد که رقابت در آسیا، بر محک و یافتن نقاط قوت و ضعف کاتاروها برای مسابقات مهم آینده کمک می‌کند.

ابوالفضل شهرجردی درباره عملکرد خود گفت: پس از پشت سر گذاشتن چندین مرحله از اردو در این مسابقات شرکت کردیم. ازعملکرد خودم بسیار راضی هستم و کار خودم را به‌خوبی انجام دادم و آنچه مربیان و کادر فنی در مسابقات از من انتظار داشتند را اجرا کردم. خدا را شاکرم که دست‌خالی از این مسابقات برنمی‌گردم گرچه از نتیجه راضی نیستم.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم که فینال را در مالزی تجربه کنم. بهانه‌جویی نمی‌کنم و سعی دارم نقاط ضعف خود را اصلاح کنم. با تمام توان برای برطرف‌کردن این نقاط تلاش می‌کنم و به دنبال بهتر ظاهرشدن در رویدادهای آتی هستم.

شهرجردی از برنامه آینده خود به افرا ورزش گفت: در سال جاری دو رویداد مهم  بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم. منتظر تصمیم فدراسیون برای حضور یا عدم حضور کاتا در این مسابقات هستیم. امیدواریم  بتوانیم سهمیه مسابقات را بگیریم و با آمادگی کامل در این مسابقات حضور داشته باشیم.

مدال‌آور مسابقات قهرمانی آسیا ادامه داد: تمرکز خوبی برای مسابقات جهانی داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم جایگاه خودمان که سومی جهان در بخش تیمی هست را ارتقا دهیم و مدال خوش‌رنگ‌تری کسب کنیم.

ابوالفضل شهرجردی درباره احساس و مسیر موفقیت خود عنوان کرد: از ۸ سالی با کاراته بزرگ شدم و از ۱۱ سالگی به‌صورت حرفه‌ای کار خود را دنبال کردم و در همه رده‌های سنی عضو تیم ملی بودم.

ملی‌پوش کاتای ایران با بیان این که کاراته حکم نفس‌کشیدن را برایش دارد ادامه داد: مسیری که طی کردم یک‌شبه سپری نشده و سختی‌های زیادی در این راه کشیدم و زندگی من با کاراته گره خورده است.

وی افزود: در این مسیر مدال‌های زیادی در سطح جهانی و آسیایی کسب کردم و تلاش‌های که در این مسیر داشتم را نمی‌توانم با هیچ مقدار و اندازه‌ای توصیف کنم. از تلاش‌کردن دست نمی‌کشم؛ چون هدف‌های بزرگی در سر دارم. خوشحالم توانستیم کاتا ایران را در سطح آسیا نگه داریم.

شایان ذکر است ابوالفضل شهرجردی نماینده شایسته کاتای ایران یکشنبه اول مرداد در بخش تیمی، حضور خود در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا را تداوم می‌بخشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.