6
گفتگو با دارنده برنز کاتای آسیا

صادقی: فرصت حضور در هانگژو را به کاتا بدهند

  • کد خبر : 92329
  • 31 تیر 1402 - 18:40
صادقی: فرصت حضور در هانگژو را به کاتا بدهند
فاطمه صادقی چهره ۲۳ساله کاتای زنان ایران صاحب برنز آسیا شد. حالا او امیدوار است برای اولین‌بار به او فرصت حضور در بازی‌های آسیایی داده شود.

به گزارش افرا ورزش، فاطمه صادقی با کسب مدال برنز در نخستین روز مسابقات آسیایی اولین مدال را برای کاروان کاراته در مالزی به دست آورد. صادقی در چهار اعزام آسیایی به سه مدال برنز دست یافته است.

صادقی در گفتگو با افرا ورزش درباره حضورش در مالزی ۲۰۲۳ گفت: سطح مسابقات خوب بود. نسبت به سال‌های اخیر کاتا رو ها از سطح فنی بالای برخوردار بودند. علت این پیشرفت برگزاری اردوها در ژاپن و پیروی از سبک ژاپنی است.

او ادامه داد: از عملکرد خودم راضی بودم اما برای فینالیست شدن در این مسابقات شرکت کردم. متأسفانه در دور اول مسابقه بر اثر مشکلی که به وجود آمد از لحاظ روحی به هم ریختم؛ اما خوشبختانه در دور بعدی توانستم بهتر ظاهر شوم.

کاتاروی اول ایران عنوان کرد: اختلاف امتیازم با فینالیست مسابقات که عناوین خوبی دارد بسیار کم بود و برای من امیدوارکننده است که درمسابقات بعدی این اختلاف امتیاز را جبران کنم.

موفقیت‌های کاتا سبب شده کاتاروهای مرد و زن ایران، امیدواری و همچنین توجیه قوی‌تری برای حضور دربازی‌های آسیایی داشته باشند. رقابتی که به زودی در هانگژو چین برگزار خواهد شد.

فاطمه صادقی در این باره گفت: امیدواریم فدراسیون عملکرد ما را برای سهمیه بازی‌های آسیایی لحاظ کند و برای اولین باراین فرصت و شانس را در اختیار کاتا رو ها بگذارد که بتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

او از احساسش در رابطه با رسیدن به رکورد مهسا افسانه می‌گوید: خیلی برایم خوشحال‌کننده است که با ۲۳ سال سن و اول مسیر به این رکورد رسیدم. قطعاً قانع نیستم و برای عناوین بالا و مهم‌تر تلاش می‌کنم.

صادقی در پایان گفتگو با افرا ورزش از سختی مسیر و انگیزها گفت: بهترین حس دنیا است که نتیجه زحمات و سختی‌ها را  با کسب مدال به دست آوری. همیشه برای ورزشکاران روزهای سخت و ناامید‌کننده وجود دارد. خوش‌حال هستم که توانستم به‌خوبی مسائل و مشکلات را مدیریت کنم و باانگیزه به مسیرم ادامه دهم.

وی ادامه داد: قطعاً وجود خانواده و مربیان که همیشه حامی و پشتیبان من بودند در این موفقیت‌ها بی‌تأثیر نبوده و من به‌خاطر این اتفاق قدردان زحماتشان هستم.

فاطمه صادقی ستاره آینده‌ساز کاتای زنان ایران که برای فتح قله‌های بالاتر وارد میدان شده است با مدال بعدی، عنوان پرافتخارترین زن کاتای انفرادی ایران در آسیا را کسب خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.