5
پروژه خلاقانه‌ای که از شهریار آغاز شد

کمپ حرفه‌ای کاراته، استعدادیابی در تمام ایران

  • کد خبر : 92610
  • 17 مرداد 1402 - 11:37
کمپ حرفه‌ای کاراته، استعدادیابی در تمام ایران
در طرحی سراسری، کمپ حرفه‌ای کاراته ایران برنامه استعدادیابی سراسری را زیر نظر مربیان مطرح کشور اجرا می‌کند.

به گزارش افرا ورزش، دوره نخست کمپ حرفه‌ای کاراته ویژه دختران کاراته کا در رده‌های سنی پایه در شهریار برگزار شد.

کمپ حرفه‌ای کاراته، نام یک برنامه استعدادیابی و توسعه قابلیت‌های فنی کاراته کاهای مستعد در سراسر کشور است که با حمایت بخش خصوصی و با حضور مربیان مطرح کاراته کشور انجام می‌شود.

ساختار کمپ حرفه‌ای بر مبنای ورزش در کنار تفریح سازماندهی شده به‌طوری‌که شرکت‌کنندگان در آن الزاماً در یک برنامه فشرده ورزشی قرار نمی‌گیرند؛ بلکه این پروژه، نشاط و مفرح بودن را در دل خود جای داده است.

کاراته کاهای نوجوان و نونهال در این کمپ که ممکن است یک تا سه‌روزه باشد هم در برنامه‌های جانبی و مفرح شرکت می‌کنند و هم زیر نظر بهترین مربیان کشور تمرین و اصلاح تکنیک، انجام می‌دهند.

هدف از راه‌اندازی کمپ حرفه‌ای کاراته، تسریع در یافتن استعدادهای جوان کاراته و همچنین ارتباط مستقیم مربیان ملی و بزرگ کاراته با این نوجوانان مستعد است.

برند پونوک به‌عنوان تولیدکننده بین‌المللی تجهیزات کاراته حمایت از این کمپ را بر عهده گرفته است و نخستین دور این کمپ نیز برای دختران و زیر نظر فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته زنان در شهریار برگزار شد.

این کمپ قرار است به طور مداوم در نقاط مختلف کشور برگزار شود به طوری که هر ماه شاهد برگزاری آن خواهیم بود. برگزارکنندگان این پروژه امیدوارند قشر عظیمی از کاراته کاهای پایه را در این برنامه مورد بررسی فنی قرار دهند و زمینه را برای پیشرفت گام‌به‌گام آنها فراهم کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.