6
گفتگو با سعید حسامی

پس از انحلال اشتاد سازه | حسامی به دنبال تیمداری در والیبال

  • کد خبر : 93004
  • 30 مرداد 1402 - 17:35
پس از انحلال اشتاد سازه | حسامی به دنبال تیمداری در والیبال
سعید حسامی مالک تیم اشتاد سازه که سابقه قهرمانی در لیگ برتر هندبال را دارد، به دنبال تیمداری در والیبال زنان است.

به گزارش افرا ورزش تیم هندبال اشتاده سازه مشهد در ورزش زنان ایران یک نام آشنا و شناخته شده است که جامعه ورزش به ویژه بانوان با اسم او آشنا هستند.

این تیم در لیگ برتر هندبال با حمایت سعید حسامی توانست دو عنوان ارزشمند قهرمانی را در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به دست آورد و سپس برای مدتی اسپانسرینگ تیم های ملی هندبال زنان ایران را در رده‌های سنی مختلف بر عهده گرفت.

اما متاسفانه کم‌لطفی، بی‌مهری و عدم توجه و حمایت از سوی مقامات ورزشی کشور باعث شد تا مالک این باشگاه از سرمایه گذاری در ورزش زنان کناره‌گیری کند و انگیزه‌ای برای ادامه راه نداشته باشد.

۲۵ مرادماه سال جاری مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال برگزار شد و قرار است لیگ امسال با شرکت ۸ تیم از اواخر شهریورماه برگزار تا غیبت تیم اشتاد سازه قهرمان در لیگ زنان به سومین سال خود برسد.

سعید حسامی مالک اشتاد سازه در این خصوص اظهار داشت: امسال در تلاش بودیم که با همکاری مسئولین ورزشی جزیره کیش به لیگ برتر هندبال برگردیم و درهمین رابطه مدتی قبل یکسری رایزنی‌ها انجام دادیم تا شرایط حضور مهیا شود اما بنا به دلایل گوناگون این شرایط فراهم نشد.

او همچنین افزود: بزرگترین هایپر کالای ساختمای ایران را به مساحت ۵۵۰۰ متر در بازار بزرگ ایران فاخرترین مجتمع تجاری خاورمیانه با نام “اشتاد سازه” راه اندازی کردم.

مالک باشگاه اشتاد سازه ادامه داد: دوست داشتم دوباره در رشته هندبال زنان سرمایه‌گذاری انجام دهم، چرا که واقعا در این رشته بانوان مورد کم‌لطفی و بی.مهری قرار گرفتند و مبالغ قرارداد بسیار پایین از باشگاه‌ها و تیم‌ها دریافت می‌کنند.

حسامی خاطر نشان کرد: واقعا ناراحت‌کننده است وقتی می‌بینم دختران هندبالیست کشورمان به لیگ عراق کوچ می‌کنند و باید در غربت و خارج از وطن برای تیم‌های عربی به میدان بروند.

او ادامه داد: البته که من می‌دانم بازی در خارج از ایران به موفقیت و دیده شدن آن‌ها کمک می‌کند و شاید هر ورزشکاری آرزوی لژیونر شدن را داشته باشد.

مالک سابق باشگاه هندبال افزود:  اما وقتی لیگ زنان کشور عراق با شرکت ۶ الی ۸ تیم به مدت دو الی سه هفته برگزار می‌شود قطعا راه پیشرفتی در این لیگ وجود ندارد و بیشتر جنبه تفریحی و بقول معروف مباحث مالی را برای ورزشکار در نظر دارد.

حسامی با اشاره به حمایت باشگاه‌های داخلی از ملی‌پوشان هندبال یادآور شد: وقتی یک بانوی ایرانی که عضو تیم ملی هم می‌باشد بتواند به طور کامل قرارداد خود را از باشگاه دریافت کند و قرارداد مالی خوب داشته باشد، قطعا هیچ وقت فکر سفر به لیگ‌های عربی را در سر ندارد و در داخل کشورش برای تیم خود از جان مایه می‌گذارد‌.

مالک اشتاد سازه در پایان در جواب به اینکه آیا بازهم قصد دارد در ورزش تیمداری کند یا خیر، پاسخ داد‌: با توجه به اینکه بزرگترین هایپرکالای ساختمانی کشور را در قالب ۹۰ شرکت برتر ساختمانی ایران به تازگی افتتاح کردم قطعا دوست دارم دوباره در ورزش سرمایه‌گذاری داشته باشم.

وی در پایان گفت: اما بعید می‌دانیم در هندبال ادامه فعالیت کنم و چاره‌ای جز ورود به رشته والیبال در بخش مردان و زنان نیست. درتلاش هستیم با همفکری دوستان این اتفاق هرچه سریعتر محقق شود تا وارد این بخش شویم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.