10
بازی‌های آسیایی هانگژو

آتوسا گلشاد نژاد در یک قدمی مدال، ناکام ماند

  • کد خبر : 94344
  • 14 مهر 1402 - 13:01
آتوسا گلشاد نژاد در یک قدمی مدال، ناکام ماند
آتوسا گلشاد نژاد دختر کاراته کای ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در عین شایستگی و با شکست در دیدار رده‌بندی، نتوانست مدالی کسب کند.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز جمعه چهاردهم مهرماه در کاراته زنان دنبال شد و آتوسا گلشاد نژاد نماینده ایران در وزن ۶۱- کیلوگرم بود.

گلشاد نژاد جوان که برای نخستین بار قدم به بازی‌های آسیایی می گذاشت در گام اول خود در این وزن، 4 بر یک برابر سارا العامری از امارات به پیروزی رسید.

در دور دوم، انگوین از ویتنام حریف نماینده ایران بود. در شرایطی که گلشاد نژاد نمایشی بهتری در مسابقه داشت و تا آخرین ثانیه بازی، نتیجه دو بر یک به سود آتوسا بود غفلت در صدم‌های ثانیه سبب شد حریف به یک امتیاز دست پیدا کند و تعیین برنده، به هانتی بیانجامد.

در هانتی، داوران رأی به پیروزی انگوین دادند و نماینده کاراته زنان ایران در عین شایستگی این مسابقه را واگذار کرد.

آتوسا گلشاد نژاد در ادامه وارد جدول شانس مجدد شد و مارتا دی کارمو از ماکائو را دو بر صفر شکست داد اما در مسابقه رده‌بندی، یک بر صفر مغلوب آسل کانای از قزاقستان شد و مدال برنز را از دست داد.

آتوسا گلشاد نژاد دومین نماینده کاراته زنان ایران در هانگژو بود که بدون مدال، رقابت را ترک می‌کند. تیم ملی کاراته زنان امیدوار است در ادامه راه توسط دو نماینده دیگر خود به مدال برسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.