4
گفتگو با پریسا امامی، سرمربی پالایش نفت آبادان

پالایش در مسیر پیشرفت با حمایت پرشور مردم آبادان

  • کد خبر : 94978
  • 27 آبان 1402 - 16:12
پالایش در مسیر پیشرفت با حمایت پرشور مردم آبادان
پریسا امامی، سرمربی تیم پالایش نفت آبادان پس از کسب سومین پیروزی در هفته چهارم سوپرلیگ، از شرایط تیمش در این رقابت‌ها گفت.

به گزارش افرا ورزش در چهارمین هفته از سوپرلیگ فوتسال زنان، تیم پالایش نفت آبادان در یک بازی دشوار خارج از خانه، ۳ بر ۲ برابر رایزکو صفادشت به پیروزی رسید. نفت آبادان با این برد، ۹ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

پریسا امامی سرمربی این تیم در خصوص بازی با رایزکو به افرا ورزش گفت: کسب ۳ امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای ما داشت و خوشحالیم که با این پیروزی، توانستیم دل مردم پرشور آبادان را شاد کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه این مسابقه هم مانند ۳ دیدار خارج از خانه‌ای که بازی کردیم با تاخیر شروع شد. این تاخیر مثل همیشه به دلیل نبود دستگاه شوک در محل مسابقه بود. درواقع تنها دیداری که سروقت شروع شد، بازی ما در آبادان بود‌.

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: علاوه بر این شرایط، کسالت تعدادی از بازیکنانمان نیز تاثیر زیادی روی عملکردمان داشت. با این وجود از تمام تیم ممنونم که همه‌ی توان خود را مقابل تیم جنگنده و خوب رایزکو به نمایش گذاشتند.

شروع سوپرلیگ برای پالایش با باخت صفر بر یک مقابل حفاری اهواز همراه بود. پریسا امامی در این مورد گفت: در بازی اول موقعیت‌های زیادی داشتیم و باخت نتیجه عادلانه‌ای نبود. معتقدم در آینده با هماهنگی و استفاده حداکثری از فضاهای هجومی، نتیجه بهتری هم کسب می‌کنیم.

در هفته سوم نفت آبادان برد مهمی را مقابل مس رفسنجان به دست آورد. سرمربی این تیم در مورد پیروزی ۳ بر یک اظهار کرد: تک تک بازیکنان خیلی خوب بودند و توانستیم ۳ امتیاز حساس را از تیمی قوی بگیریم.

او ادامه داد: مس رفسنجان با به خدمت گرفتن مهره‌های ملی‌پوش قدرتمندتر شده و در این بازی هم تیمی جنگنده نشان داد. خوشحالم که توانستیم از موقعیت‌های هجومی پرتعداد خود، ۳ گل به ثمر برسانیم و برنده مسابقه شویم.

سرمربی پالایش همچنین گفت: این پیروزی را به مردم خوب آبادان -به‌خصوص تماشاگرانی که با حضور و تشویق خود، باعث دلگرمی ما بودند- تقدیم می‌کنیم.

امامی در پایان حول شرایط رقابت تیم‌ها در این فصل سوپرلیگ گفت: نتایج مسابقات نشان‌دهنده لیگی باکیفیت است. همه‌ی باشگاه‌ها حداکثر تلاش خود را می‌کنند و هیچ تیمی ازپیش‌برنده نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.