6
گفتگو با سرمربی تیم فوتسال سایپا تهران

رضازاده: سایپا متکی به مهره خاصی نیست

  • کد خبر : 95026
  • 28 آبان 1402 - 15:30
رضازاده: سایپا متکی به مهره خاصی نیست
معصومه رضازاده، سرمربی تیم فوتسال سایپای تهران، از وضعیت تیمش و رقابت قهرمانی این فصل سوپرلیگ فوتسال زنان گفت.

به گزارش افرا ورزش تیم فوتسال سایپای تهران با هدایت معصومه رضازاده، در لیگ برتر دوم شد و توانست جواز صعود به سوپرلیگ را کسب کند. این تیم در اولین حضور خود در سوپرلیگ به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه یک بر صفر، مغلوب تیم میهمان شد.

معصومه رضازاده سرمربی این تیم در این خصوص به افرا ورزش گفت: در مسابقه اول روز، روز ما نبود؛ نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در نهایت هم نتیجه را به مس رفسنجان واگذار کردیم.

او ادامه داد: اما این باخت، تلنگری برای تیممان شد. هدف ما از همان ابتدا فقط قهرمانی بود و بعد از بازی اول متوجه شدیم که برای دستیابی به آن، راه سختی پیش‌رو داریم. در نتیجه سعی کردیم نقاط قوتمان را افزایش و اشتباهاتمان را کاهش دهیم.

در هفته چهارم سوپرلیگ، سایپا میزبان صدرنشین لیگ، حفاری اهواز بود‌ و در جدالی حساس به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد تا ۷ امتیازی شود و در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.

رضازاده در مورد این تساوی گفت: حقمان در آن بازی پیروزی بود و هرکس که بازی را تماشا کرد میتواند تایید کند که سایپا با اختلاف تیم برتر میدان و لایق برد بود.

او افزود: متاسفانه تیم داوری مرتکب چندین اشتباه مهم شد که نتیجه بازی را هم تغییر داد. از داوران در بالاترین سطح فوتسال، توقع عملکرد بالاتر و قضاوت بهتری داریم.

سرمربی سایپا همچنین گفت: همه‌ی بازیکنانم بازی درخشانی را به نمایش گذاشتند و ناراحتم که این عملکرد عالی، با ۳ امتیاز همراه نشد. از سوی دیگر خوشحالم که تیمی که به نام‌ها وابسته نیست و هر ۱۶ بازیکن، وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

معصومه رضازاده در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی با شاهین نطنز گفت: پس از یک روز استراحت، تمرین وزنه و بعد هم تمرینات تیمی را انجام می‌دهیم تا به آمادگی حداکثری برسیم. تنها بازیکن مصدوم ما سوسن رضاپور است که با بهبود آسیب آرنجش به تیم اضافه خواهد شد.

او در پایان گفت: سطح رقابت این فصل سوپرلیگ بالاست، هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت و ۴ تیم شانس قهرمانی دارند. اگر شرایط پخش زنده برای همه‌ی تیم‌ها فراهم شود، کیفیت لیگ و جذب اسپانسر هم افزایش می‌یابد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.