17

حذف نسیم محمدی از جوجیتسو بازی های آسیایی ؛ تکرار ناکامی عشق آباد

  • کد خبر : 9606
  • 03 شهریور 1397 - 10:04
حذف نسیم محمدی از جوجیتسو بازی های آسیایی ؛ تکرار ناکامی عشق آباد

دومین بانوی ملی پوش رشته جوجیتسو ایران به مصاف رقبای خود رفت و با شکست برابر حریفی از تایلند در گام نخست از رقابت ها کنار رفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(شنبه) آغاز شده است که نسیم محمدی در وزن ۶۲- کیلوگرم تنها نماینده بانوان ایران در بازی های آسیایی در رشته جوجیتسو بود.

محمدی 22 ساله در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر اوراپا سناتام از تایلند به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد و بدین ترتیب با تورنمنت خداحافظی کرد.  او دومین نماینده حذف شده بانوان ایران در جوجیستو است.

حذف در جاکارتا ، تکرار داستان سال گذشته برای نسیم محمدی بود. محمدی شهریور سال 96 در بازی های داخل سالن آسیا در عشق آباد هم در دور مقدماتی با یک پیروزی و یک شکست به جدول بازنده ها رفته و در آن مرحله با شکست از حریفی ترکمنستانی از دور رفابت ها حذف شده بود.

نسیم محمدی در مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا 2017 در ویتنام مدال طلا کسب کرده بود اما در تداوم موفقیت های خود ناکام ماند.

اولین جوجیتسو کار ایران در بازی های آسیایی ناهید پیرهادی بود که در وزن منهای 49 کیلوگرم پس از یک پیروزی و یک شکست ، در جدول بازنده ها به نماینده امارات باخت و از دور مسابقات حذف شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.