11

مدال نقره برای طراوت خاکسار در کاراته / انتقام ناکام طراوت از حریف تایوانی!

  • کد خبر : 9693
  • 04 شهریور 1397 - 11:12
مدال نقره برای طراوت خاکسار در کاراته / انتقام ناکام طراوت از حریف تایوانی!

طراوت خاکسار کاراته‌کا وزن ۵۵- کیلوگرم تیم بانوان کاراته ایران با شکست در مبارزه فینال بازی های آسیایی به مدال نقره این دوره از رقابت ها بسنده کرد. او در فینال به کسی باخت که مانع حضورش در فینال کاراته وان استانبول شده بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛  در ادامه رقابت‌های کاراته بازهای‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، طراوت خاکسار در وزن منهای 55 کیلوگرم مسابقات خود را برگزار کرد که حاصل کار او مدال نقره بود.

طراوت خاکسار در اولین مسابقه خود در یک هشتم نهایی برابر لطیفه حیدری از افغانستان به راحتی و 9 بر صفر به پیروزی رسید. خاکسار در دومین مسابقه خود به مصاف ایستری آگونگ از اندونزی رفت و پس از تساوی یک بر یک در هانتی و با رای داوران پیروز میدان شد.

در مرحله نیمه نهایی ، طراوت بربار جیامی دینگ از چین به میدان رفت و توانست او را نیز 5 بر یک شکست دهد و با این برد راهی فینالل وزن منهای 55 کیلوگرم بازی های آسیایی شود.

در فینال اما ، طراوت خاکسار به زمین سفت رسید و برابر ژویون ون از چین تایپه 4 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره بازی های آسیایی بسنده کرد. خاکسار بهار امسال در لیگ جهانی کاراته وان استانبول ، موفق به کسب مدال برنز شده بود.

نکته قابل تامل این که خاکسار در نیمه نهایی کاراته وان استانبول نیز برابر ژویون ون از چین تایپه به میدان رفته و 3 بر یک شکست خورده بود و اکنون در یک نبرد حساس دیگر به نماینده تایوان باخته است. طراوت نتوانست انتقام نبرد استانبول را از ژویون ون بگیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.