16
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان رخ داد

تساوی در دربی فوتبال زنان اصفهان به سود شهرداری بم

  • کد خبر : 52970
  • 26 دی 1399 - 17:41
تساوی در دربی فوتبال زنان اصفهان به سود شهرداری بم
هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با تساوی در دربی اصفهان همراه بود. ذوب آهن و اصفهان امتیازات را تقسیم کردند و این نتیجه به سود شهرداری بم تمام شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز به انجام رسید و در گروه یک دیدار تیم های همشهری ذوب آهن و سپاهان به تساوی انجامید.

در این بازی تیم ذوب آهن مقابل حریف خود سپاهان در حالی به میدان رفت که در تدارک جبران شکست تلخ 3 بر 2 بازی رفت بود اما این بازی برای ذوب آهن و همچنین سپاهان صدرنشین، نتیجه‌ای بهتر از تساوی نداشت.

سارا سبزواری هافبک باتجربه و مؤثر ذوب آهن که در این فصل کمک بزرگی برای گاندوها بوده است باز هم درخشید و در این بازی هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

در آن سوی میدان در حضور چهره‌های شاخص و اسم و رسم دار سپاهان در میدان، هانیه علیمردانی و نرگس سبکتگین برای سپاهان گلزنی کردند تا سپاهان در دربی شکست ناپذیر بماند.

با این تساوی، شهرداری بم خرسند از تقسیم امتیازات در اصفهان، برای جبران امتیازات از دست رفته انگیزه بیشتری خواهد داشت. سپاهان با 13 امتیاز از 5 بازی در صدر است و ذوب آهن با 11 امتیاز از 6 بازی در رده دوم قرار گرفته است.

شهرداری بم که 5 بازی انجام داده 10 امتیازی است و باید بازی برگشت خود را برابر سپاهان در خانه برگزار کند. البته شهرداری بم یک بازی در اصفهان برابر ذوب آهن هم در پیش دارد.

بدین ترتیب در جنگ بالای جدول هفته‌های جذابی پیش روی گروه یک است و باید دید آیا سپاهان می‌تواند صدر را در چنگش نگه دارد و آیا ذوب آهن جایگاه خود را حفظ خواهد کرد تا شهرداری بم عادت همیشگی خود را دنبال خواهد کرد.

لیگ برتر فوتبال بانوان در ۲ گروه ۵ و ۶ تیمی در جریان است و تیم های سپاهان و ذوب آهن در گروه یک با تیم‌های شهرداری بم، هیئت فوتبال البرز و همیاری آذربایجان غربی همگروه هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.