10

هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان / توقف نامی نو در روز پرحاشیه شیراز و توقف دختران کویر در ال کرمانیکو

  • کد خبر : 12135
  • 13 مهر 1397 - 14:30
هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان / توقف نامی نو در روز پرحاشیه شیراز و توقف دختران کویر در ال کرمانیکو

هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی تیم های مدعی قهرمانی شامل حفاری خوزستان و نامی نو اصفهان ، شکست سنگین استقلال ساری در آبادان و تساوی در دربی تیم های استان کرمان در لیگ برتر فوتسال همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پرونده هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه 13 مهر بسته شد و در 5 بازی برگزار شده در این رقابت ها 30 گل به ثمر رسید و تغییری در بالای جدول به وجود نیامد

هیئت خراسان رضوی 2  ملی حفاری اهواز 6 ؛ مشهد به اندازه یک نیمه شگفتی ساز بود

پس از این که تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در نیمه نخست دیدار برابر تیم صدرنشین حفاری اهواز 2 بر یک پیروز شد سایر تیم ها و به طور خاص ، تیم نامی نو اصفهان رقیب حفاری برای قهرمانی در انتظار حفظ نتیجه توسط مشهدی ها در نیمه دوم و شگفتی سازی تیم قعرنشین برابر تیم صدرنشین بودند اما حفاری در نیمه دوم بازی را تغییر داد.

رویا کلاتی و سمیرا زمانیان بازیکنان ارزشمند هیئت خراسان رضوی در نیمه نخست در برابر تک گل سحر پاپی میزبان را برنده به رختکن فرستادند اما در نیمه دوم تیم تحت هدایت زیور بابایی به بازی برگشت و با به ثمر رساندن 5 گل ، نشان داد بی دلیل صدرنشین نیست.

الهام عنافجه 2 گل و مهتاب بنایی و سارا افرازی به همراه فهیمه زارعی هر یک کدام یک گل در نیمه دوم برای تیم حفاری به ثمر رساندند. با این برد تیم حفاری خوزستان همچنان با حفظ رکورد صد در صد پیروزی در همه مسابقات خود صدرنشین است.

پویندگان فجر شیراز 1  نامی نو اصفهان 1 ؛ همه ناراضی از داور

مهم ترین و البته پرحادثه ترین دیدار هفته نهم در شیراز برگزار شد. پویندگان صنعت ، این تیم چغر شیرازی توانست در خانه یقه نامی نو را بگیرد و نامی نو برای دومین بار از ابتدای فصل امتیاز از دست داد تا عملا قهرمانی نیم فصل را به حفاری واگذار کند و امتیازات از دست داده اش به 5 برسد در حالی که رقیب نامی نو یعنی حفاری هنوز هیچ امتیازی از دست نداده است گرچه نامی نو حتی اگر تا پایان فصل هم دستش به حفاری نرسد فرصت جبران را در پلی آف به دست می آورد.

بازی شیراز ، سراسر حادثه بود. در روز گلزنی الهام عسگری برای پویندگان و سارا شیربیگی برای نامی نو ، عجیب ترین اتفاق در دقیقه 29 بازی رخ داد. اعلام یک ضربه خطا در میانه میدان به سود پویندگان ، این تیم را صاحب ضربه ای کرد که به عقیده سمیه یدی داور اول ، ضربه آزاد مستقیم و به عقیده مینا میرفلاح داور دوم ضربه غیر مستقیم بود.

فرزانه توسلی دروازه بان تیم نامی نو ضربه ای که نسیمه غلامی روانه دروازه تیم پویندگان کرده بود ، را به هوای غیر مستقیم بودن ضربه ، رها کرد تا توپ وارد دروازه شود و او همانند یک ضربه دروازه بازی را آغاز کند اما داور بازی این ضربه را گل اعلام کرد و همین موضوع سبب اعتراض نامی نو و بروز حواشی فراوان در مسابقه شد. پس از حدود 30 دقیقه وقفه در بازی ، دیدن فیلم ضربه و تماس با صاحب نظران! در نهایت گل مردود اعلام شد.

این تاخیر به همراه تاخیر حدود 20 دقیقه ای ابتدای بازی به دلیل نبود آمبولانس در سالن محل برگزاری سبب شد دیدار دو تیم یک ساعت دیرتر از زمان استاندارد پایان یابد. مسابقه ای که در آن ، هر دو تیم از داوری شکایت داشتند.

دختران کویر کرمان 4  مس رفسنجان 4 ؛ ال کرمانیکو به کام مس شکست ناپذیر

مس رفسنجان باز هم شکست ناپذیر ماند. بدون تردید کسب یک امتیاز در کرمان برای تیم عاطفه رضایی کم از برد ندارد به خصوص این که آن ها تیمی را متوقف کرده اند در جمع تیم های قدرتمند و یکدست لیگ است گرچه دختران کویر در این بازی به هیچ وجه در فرم ایده آل خود قرار نداشت.

ال کرمانیکو ، دربی فوتسال استان کرمان در حالی با تساوی 4 بر 4 خاتمه یافت که حالا مس رفسنجان از هفته سوم که در تهران 5 بر صفر به نامی نو (سپیدرود سابق) باخت دیگر در هیچ مسابقه ای نباخته است. دوران مشکلات آن ها به پایان رسیده و مس به تدریج خود را پیدا کرده است. فاطمه اعتدادی به عادت هفته های اخیر دوباره برای مس رفسنجان گل زد.

هما آقایی، محدثه محمدی و عصمت داوودی کیا دیگر گلزنان مس رفسنجان بودند. در ترکیب تیم میزبان اما ، فاطمه ارژنگی در این بازی هت تریک کرد و بار دیگر ارزش های غیر قابل انکار خود را به نمایش گذاشت.  مهسا ایرانمنش دیگر گلزن دختران کویر بود.

دختران کویر در حالی به یک امتیاز قناعت کرد که روزی مایوس کننده را پشت سر گذاشت. آن ها نمایشی که از آن ها سراغ داریم را ارائه نکردند و در این شرایط از دست دادن امتیاز دور از ذهن نبود.

پالایش نفت آبادان 7 استقلال ساری صفر ؛ اعاده حیثیت برزیلی

در آبادان ، تیم پالایش نفت آبادان اجازه نفس کشیدن به استقلال ساری نداد. در شرایطی که پیش بینی می شد ساروی ها پس از برد هفته گذشته خود که اولین برد این فصل استقلال به شمار می آمد ، تیم سرسخت تری باشند اما آبادانی ها فشار سنگینی روی استقلال ساری وارد کردند.

نفت آبادان به این پیروزی نیاز داشت و یک برد پرگل در خانه ، به نوعی اعتبار را به زردپوشان آبادان باز گرداند. سپیده زرین راد در ادامه روند مثبت خود طی هفته های اخیر در این بازی برای تیم خدیچه پور بهبهانی دبل کرد. فاطمه خورنگ ، سهیلا ملمومی ، مهسا کمالی ، عاطفه عابدی و مهشاد امیری دیگر گلزنان نفت بودند.

میزبان که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می رود با توجه به تغییر چهره در فصل جاری می داند که نمی تواند برای قهرمانی بجنگد با این حال آن ها می خواهند خود را در جمع بالای جدولی ها قرار دهند. در سوی مقابل میدان ، استقلال ساری برای نیم فصل دوم باید جدی تر باشد.

شهرداری رشت 3 دریژنو فرخ شهر 2 ؛ برد اقتصادی و باران اخراج

پیروزی شهرداری رشت بر دریژنو فرخ شهر نتیجه ای بود که به نظر می رسد به مراتب آسان تر از این به دست بیاید اما دریژنو میزبان را به دردسر انداخت. بازی رشت دو نیمه متفاوت داشت. یک نیمه همراه با کامیابی شهرداری رشت و نیمه دوم به ضرر این تیم.

شاگردان معصومه جهانچی نیمه نخست را 3 بر یک با گل های مریم حکمتی ، نسا احدی و لیلا زوار به سود خود پایان دادند اما فرخ شهر در نیمه دوم اختلاف را کم کرد و اگر شهرداری رشت کمی پا پس کشیده بود حتی ممکن بود اتفاق بدی برای این تیم رخ دهد.

شهرداری رشت از میانه نیمه دوم 5 خطا شد و هر آن احتمال این می رفت که دریژنو صاحب پنالتی یا پنالتی های نقطه دوم شود اما این اتفاق هرگز رخ نداد . کادر فنی دریژنو نسبت به این موضوع و خطا نگرفتن داوران بازی پس از 5 خطا شدن شهرداری رشت به شدن معترض بودند.

نکته دیگر این بازی اخراج 2 بازیکن تیم میهمان به همراه سرپرست این بازی بود تا در مسابقه رشت نیز همانند مسابقه شیراز ، داوران بازی در متن موضوع قرار داشته باشند.

پس از شکست در رفسنجان ، این پیروزی برای شهرداری رشت لازم بود. دریژنو اما همچنان روی نوار ناکامی است. آن ها 8 هفته است که از هیچی تیمی در لیگ برتر فوتسال بانوان امتیاز نگرفته اند و در جمع پایین جدولی ها قرار دارند. معصومه همتی هر 2 گل تیم دریژنو را در این بازی به ثمر رساند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.