18

پویندگان صنعت شیراز ۱۰ استقلال ساری ۱ / بازی پرگل شیراز تحت تأثیر حواشی

  • کد خبر : 15747
  • 16 آذر 1397 - 16:40
پویندگان صنعت شیراز ۱۰ استقلال ساری ۱ / بازی پرگل شیراز تحت تأثیر حواشی

استقلال ساری و پویندگان صنعت فجر شیراز در یک دیدار جنجالی از لیگ برتر فوتسال بانوان در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی رعنا محمدی سرمربی تیم استقلال ساری در نیمه دوم اخراج شد و در پایان این تیم میزبان بود که با درخشش نسیمه غلامی با نتیجه 10 بر یک بازی را به نفع خود به پایان رساند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۱۶ آذر ۹۷ در شیراز برگزار شد. این بازی که ۱۱ گل به همراه داشت دور از حاشیه نبود.

پویندگان صنعت فجر شیراز با هدایت ستاره زارع در روزی که هم نیاز به پیروزی داشت و هم نیاز به تفاضل گل ، به هر دو هدفش رسید و با کسب این برد موقعیت خود را در جمع مدعیان حضور در جمع ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی تثبیت کرد.

در دور رفت بازی‌ها تیم استقلال ساری در حالی که ۶ بر ۴ از پویندگان صنعت فجر شیراز پیش بود با پنالتی‌ هایی که به سود پویندگان گرفته شد، پویندگان در نهایت بازی باخته را با برد عوض کرد و سه امتیاز کامل را از میزبان خود گرفت.

در بازی برگشت اما در همان نیمه اول هنوز ۵ دقیقه از بازی نگذشته بود که رعنا محمدی به اعتراض به نحوه داوری ، استقلال ساری را از زمین بیرون کشید گرچه بازیکنان استقلال بعد از دقایقی به میدان بازگشتند اما استقلال که دیگر تمرکز لازم را نداشت گل‌های زیادی را دریافت کرد.

در نیمه دوم هم بعد از آسیب دیدگی چشم بازیکن استقلال ساری و ادامه روند اعتراضات سرمربی این تیم به نحوه قضاوت داور رعنا محمدی با کارت قرمزی که دریافت کرد بازی را از روی سکو نظاره گر شد.

با وجود اینکه استقلال ساری نسبت به نیمه اول موقعیت‌های بیشتری داشت اما نتوانست از این موقعیت‌ها بهره لازم را ببرد و در پایان بازی را با نتیجه ۱۰ بر یک به میزبان خود واگدار کرد و در انتهای جدول باقی ماند.

نسیمه غلامی بابه ثمر رساندن ۴ گل ستاره بی چون چرای بازی بود و بعد از آن مریم چرخاوی با ۳ گل بیشترین گل را وارد دروازه استقلال ساری کرد، زهرا احمدی زاده و یلدا تاجیکی نژاد از گلزنان پویندگان صنعت فجر شیراز در این بازی بودند البته نسیم نوازنده با گل به‌خودی به تیم خود زد اسم خود را به عنوان گلزن در این بازی ثبت کرد و تک گل استقلال ساری را ژاله قطبی بازیکن تازه وارد استقلال به ثمر رساند.

استقلال ساری گرچه در رده یازدهم جدول قرار گرفته اما اگر بخواهیم برای تیم‌ها در زمینه حواشی ، جدول رده بندی تشکیل دهیم بی‌شک با اختلاف زیاد صدرنشین خواهد بود. فشار بر ساروی ها هر روز افزایش می‌یابد و باید دید در ادامه لیگ وضعیت این تیم بحران زده به شکل خواهد بود.

گزارش : مهتا قره داشی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.