18

شهرداری رشت 1 دختران کویر مس کرمان 7 / تثبیت جایگاه دختران کویر در روز باخت پویندگان

  • کد خبر : 15988
  • 23 آذر 1397 - 19:32
شهرداری رشت 1 دختران کویر مس کرمان 7 / تثبیت جایگاه دختران کویر در روز باخت پویندگان

دختران کویر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان به مصاف شهرداری رشت رفت و با پیروزی در این بازی جایگاه سومی خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۲۳ آذر برگزار شد و در یکی از بازی ها در رشت تیم دختران کویر یک پیروزی قاطع و مستحکم را کسب کرد.

دختران کویر مس کرمان که روزهای خوبی را در لیگ پشت سر می‌گذارند به مصاف تیم شهرداری رشت رفتند که برخلاف کرمانی ها ، چند هفته‌ای است که از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

درحالی که اصلی‌ترین رقیب دختران کویر ، یعنی تیم مس رفسنجان در اهواز با بخت اول قهرمانی رقابت می‌کرد دختران کویر مس کرمان محکوم به پیروزی بودند تا از فرصت خوبی که برای آنها فراهم شده برای ایجاد فاصله نهایت بهره را ببرند و در این راه موفق هم بودند.

دختران کویر توانست در یک بازی بی دردسر تیم افت کرده شهرداری رشت را ۷ بر یک شکست دهد و نرجس کریمی نسب که به یکی از گلزنان ثابت هر هفته دختران کویر تبدیل شده در این بازی هت تریک کرد تا چهره اول بازی باشد.

فاطمه ارژنگی ارزشمندترین بازیکن نیم فصل با دو گل موقعیت خود را در صدر جدول گلزنان حفظ کرد و نجمه کریمی نسب با تک گل خود زمینه این پیروزی شیرین را فراهم کرد و دوقلوی های کریمی نسب در این بازی گلزنی کرده باشند. با گل به خودی رشتی‌ها عدد گل‌های وارد شده به دروازه شهرداری رشت ۷ ثبت شد.

فاطمه قویدل نیز تک گل شهرداری را به ثمر رساند اما این گل دردی از شهرداری رشت دوار نکرد تا این تیم با ۱۹ امتیاز در همان رده هفتم باقی بماند. دختران کویر اما همچنان به مسیر خود ادامه می دهند. آن ها تیم جذابی هستند که رسیدن به دور پایانی لیگ و پلی آف ، کمترین حق آنهاست.

باید دید معصومه جهانچی که تیمش در نیم فصل نخست از کمترین فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کرد برای ادامه لیگ چه تدبیری می‌اندیشد. آیا آن ها تسلیم وضعیت کنونی خود شده اند و انگیزه ای برای رقم زدن نتایجی که از شهرداری رشت انتظار می رود ندارند؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.