13

سفر تیم ملی والیبال بانوان به اسلوونی و کرواسی

  • کد خبر : 23958
  • 16 تیر 1398 - 11:17
سفر تیم ملی والیبال بانوان به اسلوونی و کرواسی

مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا در پیش است و در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمند در کره جنوبی، تیم ملی والیبال بانوان به اسلوونی و کرواسی سفر می کند .

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ مسابقات والیبال قهرمانی آسیا  در کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران با هدایت جواد مهرگان یکی از تیم های پرامید این مسابقات برای شگفتی سازی است.

در شرایطی که پیش از این قرار بود تیم ملی والیبال بانوان برای یک اردوی تدارکاتی به ژاپن برود و آن اردو از دستور کار خارج شد اکنون بالکان مقصد جدید تیم ملی والیبال بانوان است.

 تیم ملی بانوان والیبال از امروز یکشنبه 16 تیرماه با 19 بازیکن اردوی خود را آغاز می کند و بعد از 3 روز و مشخص شدن 16 نفر نهایی، به همراه کادر فنی روز چهارشنبه ساعت 2:30 بامداد به اسلوونی سفر کرده و در شهر ماریبور اسلوونی 3 روز اسکان خواهد داشت.

ملی پوشان پس از این اردوی کوتاه و بازی تدارکاتی راهی پولا در کرواسی می شوند و قرار است در یک تورنمنت در این کشور با تیم هایی اروپایی مسابقه دهند. فدراسیون والیبال می گوید این تورنمنت با حضور 24 تیم برگزار می شود اما اشاره ای به این که چه تیم هایی در این مسابقه حضور دارند نکرده است.

ملی پوشان پس از حضور 5 روزه در کرواسی 30 تیر به ایران باز می گردند تا آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.