17

قینانی: سپاهان در لارستان فرصت سوزی کرد/ اظهار نظر درباره مرضیه افشاری و هانیه لک

  • کد خبر : 10043
  • 14 شهریور 1397 - 13:35
قینانی: سپاهان در لارستان فرصت سوزی کرد/ اظهار نظر درباره مرضیه افشاری و هانیه لک

اعظم قینانی سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان اصفهان درباره دیدار تیمش در هفته اول برتر هندبال بانوان برابر چمران لارستان ، دیدار هفته دوم برابر اشتاد سازه و البته عملکرد 2 بازیکن تازه وارد تیمش صحبت کرده است.

اعظم قینانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در مورد بازی هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان و شکست در لارستان برابر شهید چمران اظهار کرد: لارستان به خودی خود ، یک تیم ملی کامل است. سپاهان برای بازی در برابر چنین تیمی تجربه کافی نداشت. افزون بر این ، دیر بسته شدن تیم سپاهان باعث شده نتوانیم به هماهنگی لازم برسیم اما در آینده شرابط به مراتب بهتر می شود.

او افزود: بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه دوم ، اوضاع به ضرر ما پیش رفت. انتظار داشتم اختلاف گل ما و چمران لارستان در نهایت 4 یا 5 گل باشد اما کنترل بازی از دست ما خارج شد. ما در نیمه دوم روی ضد حملات و پنالتی ، فرصت سوزی کردیم و به حریف اجازه دادیم اختلاف گلش را افزایش دهد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان درباره بازی این هفته تیمش برابر اشتاد سازه خراسان در اصفهان گفت: تیم اشتاد سازه خراسان را برای اولین بار می بینم و شناختی از این تیم نداریم. آن ها سال اول است که وارد لیگ شده اند اما به یک بازی و نتیجه خوب در این مسابقه کاملا امیدوارم.

قینانی درباره عملکرد مرضیه افشاری بازیکن تازه وارد سپاهانی ها این طور توضیح داد:  صادقانه بگویم که مرضیه افشاری نتوانست در بازی با شهید چمران ، انتظارات ما را برآورده کند اما او 2 سال در لیگ حضور نداشته و باید به او زمان بدهیم. او چند جلسه ای در تیم ملی هم بوده و حالا نیاز دارد تا اعتماد به نفسش را به دست بیاورد و ترس هایش کنار بگذارد. همه چیز به خود او بستگی دارد.

او در خصوص درخشش سنگربان جدید سپاهان در هفته اول لیگ گفت: هانیه لک در بازی لارستان بهترین بازیکن ما بود و خیلی خوب عمل کرد. حضور یک دروازه بان باتجربه و میدان دیده کمک بزرگی برای سپاهان است. او در تیم ما نقش آفرینی می کند و همه می دانیم چه مهره باارزشی در اختیار داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.