11

تورنمنت سلش پیتر/ 2 پیروزی دختران والیبالیست ایران برابرحریفان مجارستانی

  • کد خبر : 10354
  • 17 شهریور 1397 - 18:49
تورنمنت سلش پیتر/ 2 پیروزی دختران والیبالیست ایران برابرحریفان مجارستانی

تیم ملی والیبال بانوان ایران در ادامه مسابقات تورنمنت سلش پیتر مجارستان موفق شد 2 پیروزی پی در پی را کسب کند و به نوعی شکست در بازی اول این مسابقات را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران که در مسابقات بین المللی سلش پیتر در مجارستان شرکت کرده است از 3 بازی خود تا این مرحله از رقابت ها صاحب 2 برد و یک شکست شده است.

دختران والیبال ایران پس از شکست 3 بر 2 در مسابقه اول برابر تیم چهارم لیگ مجارستان،  در دیدار با تیم گودلو که در سوپر لیگ مجارستان حضور دارد، موفق شدند 3 بر صفر حریف خود را شکست دهند. والیبالیست های ایران در ست اول این مسابقه موفق شدند با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را شکست دهند. تیم ایران در ست دوم با نتیجه 25 بر 17 و در ست سوم 25 بر 19 پیروز شد.

پس از پیروزی بر گودلو ، تیم ملی والیبال بانوان ایران به دیدار تیم نایب قهرمان لیگ مجارستان، فاتوم نیرهازا رفت و  موفق شد سه بر دو این تیم را شکست دهد و این تورنمنت، 2 برده شود.

ایران ست اول را با برد آغاز کرد و در رقابتی نزدیک با نتیجه 25 بر 23 حریف خود را شکست داد و در ست دوم نیز  با حساب 25 بر 19 حریف را شکست داد. ست های سوم و چهارم اما متعلق به تیم مجارستانی بود که در این دیدار با ترکیب اصلی خود و استفاده از یک بازیکن کوبایی در زمین حاضر شد.

حریف ایران با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 21 ایران را شکست داد تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود. تیم ایران در ست پنجم توانست عملکرد بهتری داشته باشد و با نتیجه 15 بر 12 حریف خود را از پیش رو برداشت تا به این ترتیب در دومین دیدار خود نیز با برد از زمین خارج شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.