10

شهناز یاری: نام سپیدرود تغییر می کند / به بازیکن خاصی وابسته نیستیم

  • کد خبر : 10395
  • 18 شهریور 1397 - 7:55
شهناز یاری: نام سپیدرود تغییر می کند / به بازیکن خاصی وابسته نیستیم

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال سپیدرود تهران از اعلام قریب الوقوع حامی مالی جدید این تیم و تغییر نام سپیدرود خبر داد. او همچنین تاکید کرده تیمش به یک بازیکن وابستگی ندارد.

شهناز یاری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در مورد وضعیت مالی و اسپانسرینگ این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: ما کماکان تحت فشار مالی هستیم. هزینه های بازیکنان غیر بومی ما توسط هیئت فوتبال استان تهران تامین می شود و بازیکنان ما در هتل آزادی اسکان دارند و جا دارد از حمایت هیئت فوتبال استان تهران قدردانی کنم.

او اضافه کرد: قرار است نام تیم سپیدرود تغییر کند. ما طی امروز و فردا قرار است با حامی مالی جدید توافق کنیم و سپیدرود با نام و شرایط تازه ای لیگ برتر فوتسال را ادامه می دهد.

سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر در مورد تغییر سالن محل مسابقات تیمش گفت: مشکلات اسپانسر ما سبب شد از سالن غدیر خارج شویم اما تمایلی به ادامه بازی ها در سالن افشین کاوه ندارم. این سالن در نقطه مناسبی از نظر تردد ما قرار ندارد و شرایط نور سالن هم مناسب نیست.

یاری درباره غیبت سارا شیربیگی در بازی با استقلال ساری و نقش این غیبت در روند حرکتی سپیدرود عنوان کرد: همه بازیکنان ما خوب و باکیفیت هستند و سارا شیربیگی یکی از بهترین های ما و تیم ملی است. تیم ما به بازیکن خاصی وابسته نیست و در نبود سارا یا هر بازیکن دیگری ، ما باید یک تیم باشیم و به کارمان ادامه دهیم.

او در خصوص بازگشت آرزو صدقیانی زاده به میادین در بازی با استقلال ساری گفت: آرزو صدقیانی زاده در بازی با استقلال ساری پس از مدت ها دوری از میدان به دلیل آسیب دیدگی ، بازی کرد و تصمیم گرفتم او را برای دقایق کمی در میدان داشته باشم تا ریسک نکنیم. او تمرین می کند و امیدوارم به زودی آمادگی کامل و مد نظر را برای کمک بیشتر به تیم به دست بیاورد.

گفتگو : غزل خدام

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.