21

دور انتخابی فوتبال جوانان آسیا / چشم امید فاطمه مخدومی به موفقیت

  • کد خبر : 13403
  • 30 مهر 1397 - 19:20
دور انتخابی فوتبال جوانان آسیا / چشم امید فاطمه مخدومی به موفقیت

فاطمه مخدومی بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران و باشگاه راه یاب ملل کردستان عقیده دارد دیدار تیم های ایران و لائوس در دور انتخابی فوتبال جوانان آسیا مسابقه ای دشوار و در قواره یک بازی با تیم های شرق آسیا است. شیوا سلمان پور مدافع تیم ملی نیز در مورد این بازی صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فاطمه مخدومی، عضو تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: صبح امروز وارد میانمار شده و پس از استراحتی کوتاه یک تمرین ریکاوری زیر نظر کادر فنی در زمین اصلی مسابقات برگزار کردیم. شرایط و امکانات فعالا مناسب بوده و امیدوار هستیم در بازی اول که برابر لائوس است به موفقیت برسیم.

وی گفت: به دلیل مصدومیتی که داشتم مدتی در کنار تیم نبودم اما تلاشم را به کار گرفتم و اکنون خوشحالم که در کنار دیگر هم تیمی هایم قرار دارم و برای موفقیت کشورم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

مخدومی در خصوص بازی برابر لائوس گفت: هیچ شناختی از این تیم نداریم اما بازی لائوس همانند کشورهای آسیای شرقی است و کادر فنی بدون شک برای این مسابقه برنامه خاص خود را دارد. تیم ملی فوتبال بانوان جوانان مدتها در اردو به سر می برد تا بتواند در این مرحله از بازیها موفق باشد .برای موفقیت در این مرحله تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

شیوا سلمان پور : می خواهیم مزد تلاش هایمان را بگیریم

شیوا سلمان پور، مدافع وسط تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره اردوهای تدارکاتی گفت: من از خرداد ماه با توجه به شناسایی که کادر فنی انجام داد، به اردوی تیم ملی دعوت شدم وتمرینات مستمر خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردم.

وی گفت: تمرینات و امکاناتی در کمپ تیم های ملی در اختیارمان قرار گرفت بسیار مطلوب بود و توانستیم از لحاظ تیمی به یک هماهنگی مناسب و مد نظر کادر فنی برسیم. برگزاری دو بازی تدارکاتی برابر اردن و همچنین دیدارهای تدارکاتی داخلی کمک بسزایی کرد تا بتوانیم از لحاظ هماهنگی، شکل تیمی و آمادگی هر چه بیشتر به تفکرات کادر فنی نزدیک تر شویم.

مدافع وسط تیم ملی در پایان درباره دیدار برابر لائوس گفت: کادر فنی برای هر بازی برنامه ریزی جداگانه ای دارد و تمام تمرکزمان این است که در این دیدار پیروز میدان شویم. هدفمان فقط صعود به مرحله بعدی مسابقات است و باید به این هدف برسیم تا مزد ماهها تلاش خود را بگیریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.