12

نهایی شد : ترکیب کاراته تیمی ایران در جام جهانی اسپانیا ؛ همان نفرات انفرادی

  • کد خبر : 13409
  • 30 مهر 1397 - 19:57
نهایی شد : ترکیب کاراته تیمی ایران در جام جهانی اسپانیا ؛ همان نفرات انفرادی

ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران سرانجام تصمیم خود را در مورد وضعیت تیم ملی کاراته بانوان در بخش تیمی در جام جهانی اسپانیا اتخاذ کرد. بر این اساس ، در بخش کومیته تیمی ، همان نفراتی برای ایران به میدان می روند که در کومیته انفرادی حضور دارند. بدین ترتیب اضافه شدن طراوت خاکسار یا شیما آل سعدی به تیم منتفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛پس از تعیین ترکیب تیم ملی کاراته بانوان در جام جهانی اسپانیا در بخش کومیته انفرادی با برگزاری مسابقات انتخابی ، وضعیت کومیته تیمی ایران در این رقابت ها به عنوان یک مهما باقی مانده بود.

ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته ۲ گزینه برای این منظور در پیش رو داشت: گزینه اول استفاده از همان نفرات کومیته انفرادی در بخش تیمی و گزینه دوم تزریق نفرات جدید به طور خاص طراوت خاکسار و حتی شیما آل سعدی.

طراوت خاکسار و شیما آل سعدی در مسابقات انتخابی کومیته انفرادی ناکام شده بودند. شیما آل سعدی در دسته ۶۱ کیلو از پس رزیتا علیپور بر نیامد و در  ۵۵ کیلو ، طراوت خاکسار ، دور از طراوت همیشگی جایش را در تیم ملی به فاطمه چالاکی داد.

موسوی اگر می خواست نفرات جدیدی را وارد ترکیب تیم ملی کند و در کومیته تیمی که در آن خبری از رنکینگ هم نیست به کار بگیرد باید به سراغ بازنده های انتخابی یعنی طراوت خاکسار و شیما آل سعدی می رفت. انتخاب هر یک می توانست یک چالش جدید باشد.

در نهایت ستاره موسوی تصمیم گرفت با انتخاب گزینه اول ، سدی در برابر حاشیه هایی که ممکن بود با انتخاب هر یک از بازنده های انتخابی ، ایجاد شود ، بسازد و همان تیم کومیته انفرادی را در مسابقات تیمی به کار بگیرد.

بدین ترتیب حمیده عباسعلی ، پگاه زنگنه ، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی ترکیب کاراته تیمی ایران در جام جهانی اسپانیا را تشکیل می دهند گرچه به سارا بهمنیار جوان نیز به چشم یک رزرو خوب در تیمی نگاه می شود.

تیم ملی کاراته زنان ایران چند هفته دیگر در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت می کند. همدلی و وفاق اهالی کاراته ، تیم ما را با آرامشی دو چندان به شبه جزیره ایبری می فرستد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.