17

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال؛ ادامه رقابت در صدر و سقوط پاسارگاد زنجان

  • کد خبر : 1341
  • 04 اسفند 1396 - 22:47

هفته بیستم رقابت های فوتسال لیگ برتر زنان کشور امروز جمعه برگزار شد و تیم های مدعی قهرمانی موفق به شکست حریفان خود شدند ، یک بازی برگزار نشد و البته سقوط تیم فلزات رنگین پاسارگاد زنجان به دسته اول قطعی شد.

به گزارش IWSPORTS ، در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم های حاضر در جدول 12 تیمی مسابقات در حالی به دیدار هم رفتند که حروجی دیدارهای این هفته ادامه رقابت پالایش نفت آبادان و ملی حفاری اهواز در صدر جدول و نهایی شدن سقوط نماینده زنجان به دسته اول بود.

پالایش نفت آبادان 5 نفت نوین تهران صفر

در یکی از بازی های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال در آبادان ، تیم پالایش نفت آبادان صدرنشین مسابقات و امید اول قهرمانی در خانه پذیرای تیم نفت نوین تهران بود و در نهایت موفق شد 5 بر صفر این تیم را شکست دهد و فاصله 3 امتیازی خود را با تیم دوم حفظ کند.

در این بازی پالایش نفت آبادان یک نیمه کامل بدون گل به کار خود ادامه داد و نفت نوین تهران مقاومتی ستودنی از خود نشان داد. نفت نوین با وجود این که به شدت تحت فشار میزبان قرار داشت توانست دقایق قابل توجهی دروازه خود را از فروپاشی حفظ کند اما در نیمه دوم مقاومت نفت در هم شکست.

شاگردان رز جدیدی زاده در نیمه مربیان توانستند با درخشش سارا شیربیگی و هت تریک وی ، 3 امتیاز را به چنگ آوردند. آرزو صدقیانی زاده و شهین افلاکی دیگر گل های تیم پالایش نفت آبادان را به ثمر رساندند.

نفت نوین تهران در شرایطی در آبادان با وجود ارائه یک بازی خوب و قابل ستایش بازنده شد که واگذاری باشگاه نفت به مالکان جدید هم نتوانسته آرامش را به اردوی این تیم بیاورد. نفت مدت ها است که تمرین ندارد و باشگاه نفت تنها هزینه مسابقات این تیم را می پردازد.

پاسارگاد زنجان 2 شهرداری رشت 3

تیم فلزات رنگین پاسارگاد زنجان که تلاش زیادی را در نیم فصل دوم برای بقا آغاز کرده بود در دیدار برابر شهرداری رشت 3 بر 2 شکست خورد و با با این شکست با 4 امتیاز در قعر جدول باقی ماند و به دسته اول سقوط کرد . ستاره محمدی و زهرا نجفی برای نماینده زنجان گلزنی کردند.

در صورتی که لیگ برتر فوتسال زنان در فصل آینده 12 تیمی باقی بماند باید تیم پاسارگاد زنجان را سقوط کرده دانست مگر این که سازمان لیگ فوتسال تصمیم به 14 تیمی کردن لیگ همانند لیگ مردان کند که در حال حاضر هیچ منبع رسمی در این باره اظهار نظر نکرده است.

نکته دیگر این که تیم پاسارگاد زنجان با 3 گلی که در بازی با شهرداری رشت دریافت کرد آمار گل های خورده آن به عدد 203 رسید. گل های خورده تیم پاسارگاد زنجان با دومین خط دفاع بد لیگ برتر فوتسال نزدیک به 90 گل فاصله دارد!

پیام نور تهران 3 مس رفسنجان 6

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتسال مس رفسنجان در تهران میهمان تیم پیام نور بود که در نهایت حریف خود را 6 بر 3 از پیش رو برداشت. عصمت داوودی ستاره این بازی بود که توانست با تکمیل هت تریک خود نقش عمده ای در برتری مس ایفا کند.

علاوه بر داوودی ،سهیلا بار فروشنده 2 گل و سحر زمانی یک گل برای تیم مس رفسنجان در این بازی به ثمر رساندند و برای پیام نور نیز فاطمه چشمه سفیدی 2 گل به ثمر رساند و کیمیا مختاری دیگر گلزن پیام نور بود.

این شکست ، خطر سقوط را همچنان برای پیام نور تهران حفظ کرد گرچه پیام نور در شرایطی سقوط می کند که هر 2 بازی باقی مانده خود را ببازد و استقلال ساری در هر 2 بازی باقی مانده خود هم پیروز شود و هم عقب ماندگی تفاضل گل خود را با پیام نور که در حال حاضر 13 گل است جبران کند.

دختران کویر کرمان صفر مشکی پوشان مشهد 4

در کرمان ، تیم دختران کویر این شهر در مصاف با مشکی پوشان خراسان رضوی روز بی فروغی را سپری کرد و حتی یک گل هم به ثمر نرساند. در روز خوب فاطمه شریف ، بازیکن – مربی تیم مشکی پوشان و 2 گل از وی ، توفیقی و مریم رضا پور هم هر کدام یک گل زدند تا مشکی پوشان 4 بر صفر دختران کویر را در کرمان شکست دهد.

دختران کویر اگر می نوانست در این بازی پیروز شود جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت می کرد اما با شکست در این بازی 6 امتیازی ،  رده چهارم جدول را تحویل مشکی پوشان داد و احتمالا فصل را با رتبه پنجم به پایان می برد.

دانشگاه آزاد 12 استقلال ساری 1

در تهران ، دانشگاه آزاد یک مسابقه آسان برابر استقلال ساری داشت و با پیروزی 12 بر یک در این بازی ، قاطع ترین نتیجه این هفته و پرگل ترین بازی را رقم زد و در رده سوم جدول ماند و احتمالا با همین رتبه به کار خود در لیگ 96 پایان می دهد.

فاطمه اعتدادی با به ثمر رساندن 4 گل ، بهترین گلزن این بازی بود البته لیلا اقبالی برای دانشگاه آزاد هت تریک کرد و 3 گل به ثمر رساند ، فاطمه ارژنگی و مهسا علی مددی هر کدام 2 گل و مهسا کمالی یک گل برای تیم شهرزاد مظفر به ثمر رساندند.

دیدار تیم های پویندگان صنعت شیراز و ملی حفاری خوزستان هم که قرار بود در اهواز برگزار شود به دلیل این که تیم شیرازی به اهواز سفر نکرد ، برگزار نشد و ملی حفاری 3 بر صفر برنده این بازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اعلام شد.

بدین ترتیب در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ برتر ، جدال پالایش نفت آبادان و حفاری اهواز برای قهرمانی ادامه دارد اما برتری 3 امتیازی پالایش نفت آبادان این تیم را در وضعیت بهتری قرار داده ضمن این که از نظر تفاضل گل نیز تیم پالایش نفت آبادان 27 گل از هم استانی خود پیش است.

این موقعیت سبب شده حتی اگر در هفته آخر در جدال متقابل پالایش نفت آبادان و حفاری در اهواز ، این تیم حفاری باشد که بازی را به سود خود پایان دهد ، تفاضل گل بالای تیم پالایش نفت می تواند باز هم این تیم را قهرمان کند.

گزارش : حامد اسماعیلی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.