19

لیگ برتر فوتسال ؛ پالایش نفت قهرمان شد؟ اتفاقات باورنکردنی در ساری

  • کد خبر : 1469
  • 10 اسفند 1396 - 17:05

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال زنان ایران با قهرمانی پیش از موعد تیم فوتسال پالایش نفت آبادان به پایان رسید گرچه هنوز این تیم به طور رسمی قهرمان نشده است.

به گزارش IWSPORTS ، پالایش نفت آبادان در مهم ترین بازی هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال زنان توانست در بازی حساس و سرنوشت ساز در خانه دانشگاه آزاد را شکست دهد و در آستانه بالا بردن جام قرار گیرد.

پیروزی 5 بر 3 شاگردان رز جدیدی زاده برابر دانشگاه آزاد سبب شد فاصله 3 امتیازی نفت با تیم حفاری خوزستان حفظ شود و با توجه به اختلاف تفاضل گل 2 تیم ، می توان پالایش نفت آبادان را قهرمان مسابقات قلمداد کرد اما قانون اجازه نمی دهد پالایش نفت را قهرمان بدانیم.

شاگردان شهرزاد مظفر در آبادان نتوانستند به سود حفاری عمل کنند و در یک بازی نزدیک و دیدنی بازنده شدند تا با رتبه سوم در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ ، کار خود را پایان یافته تلقی کنند.

در خبرساز ترین بازی هفته بیست و یکم در ساری ، حفاری خوزستان پس از وقوع سلسله اتفاقات غیر مترقبه ، با تاخیر به دیدار تیم استقلال ساری رفت که در شرایطی که در نیمه اول 13 بر صفر از حریف خود پیش بود به دلیل آسیب دیدگی و کمبود بازیکنان تیم استقلال ساری ، این بازی ناتمام ماند و نتیجه آن ، همان 13 بر صفر محاسبه می شود.

نیمه تمام ماندن این بازی بر حواشی پیرامون این مسابقه و قهرمانی فصل دامن می زند. عامل نیمه تمام ماندن بازی مورد عجیبی است. استقلال ساری در این بازی به اندازه کافی بازیکن نداشته و همان معدود بازیکنان هم در همان نیمه اول مصدوم می شوند و در نتیجه ، بازی طبق قانون نیمه تمام می ماند آن هم در حالی که اگر بازی با این روند پیش می رفت حفاری احتمالا نه تنها می توانست تفاضل گل با نفت را جبران کند بلکه از تیم آبادانی ، پیشی هم بگیرد.

در شیراز ، پویندگان صنعت فجر شیراز توانست با تک گل آسیه بهرامی پاسارگاد زنجان را شکست دهد. در رشت ، تیم شهرداری این شهر در خانه 7 بر یک برابر دختران کویر کرمان شکست خورد. نجمه کریمی ستاره این بازی بود که به تنهایی 5 گل برای دختران کویر به ثمر رساند. پریوش خلیلی و مهسا ایرانمنش دیگر گلزنان کرمانی ها در این مسابقه بودند.

در  یکی دیگر از بازی های هفته بیست و یکم در تهران ، نفت نوین میزبان مس رفسنجان بود که در نهایت 8 بر 3 نتیجه را واگذار کرد. سوسن رضا پور در این بازی برای نفت هت تریک کرد.

در مشهد ، مشکی پوشان خراسان رضوی 7 بر 3 از سد پیام نور تهران گذشتند. رویا کلاتی در این بازی با به ثمر رساندن 4 گل روزی فوق العاده را پشت سر گذاشت. نکته جالب این که 2 گل از 7 گل مشکی پوشان را بازیکنان پیام نور وارد دروازه تیم خود کردند. مرضیه توفیقی هم دیگر گلزن مشکی پوشان بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.