18

لیگ برتر فوتسال تحت تاثیر نبرد آبادان ؛ آخرین امید برای حفاری

  • کد خبر : 1452
  • 09 اسفند 1396 - 17:10

لیگ برتر فوتسال زنان ایران روز پنج شنبه هفته جاری هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی خود را پشت سر می گذارد و دیدارهای این هفته تحت تاثیر نبرد این هفته آبادان است.

به گزارش IWSPORTS ، خوزستان طی یک هفته پایتخت فوتسال زنان ایران خواهد بود. 2 بازی در آبادان و اهواز در این فاصله زمانی مشخص می کند جام سر از کدام باشگاه در خواهد آورد.

لیگ برتر فوتسال زنان از همان ابتدای فصل به 3 بخش تقسیم شد. 3 تیم در صدر برای قهرمانی ، 3 تیم در قعر برای بقا و بقیه تیم ها در میانه جدول برای حفظ اعتبار. حالا در حالی که در 2 هفته پایانی لیگ به سر می بریم ، پالایش نفت آبادان امید اول قهرمانی است و تعقیب کننده جدی آن ، ملی حفاری خوزستان.

فاصله پالایش نفت آبادان و ملی حفاری خوزستان 3 امتیاز است و این یعنی اختیار قهرمانی دست پالایش نفت آبادان 58 امتیازی است و حفاری 55 امتیازی منتظر است که شکست آبادانی ها را ببیند. ضلع سوم هم دانشگاه آزاد 54 امتیازی است که روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما در میدان عمل…؟

این هفته و در ایستگاه 21 و ماقبل آخر لیگ ، دانشگاه آزاد در آبادان با پالایش نفت بازی می کند. امید حفاری اهواز این است که دانشگاه آزاد در آبادان کاری کارستان کند و نفت را شکست دهد که در این صورت حفاری می تواند در هفته آخر در اهواز ، نفت را شکست دهد و قهرمان شود.

به عبارت دیگر این بازی آخرین امید حفاری خوزستان برای قهرمانی است. خواسته حفاری این است که نفت آبادان در این بازی امتیاز از دست بدهد و در این صورت ، در هفته آخر حفاری می تواند با شکست دادن نفت قهرمان شود اما اگر نفت آبادان دانشگاه آزاد را شکست دهد کار برای حفاری تمام است. زیرا تفاضل گل حفاری و نفت آن قدر تفاوت دارد که حتی پیروزی حفاری در هفته آخر برابر نفت و تساوی امتیازات نمی تواند مانع قهرمانی نفت شود.

البته حفاری خوزستان برای جبران عقب ماندگی تفاضل خود این شانس را دارد که این هفته در ساری استقلال این شهر را گلباران کند و فاصله را کاهش دهد اما استقلال ساری ، در صورت پیروز نشدن سقوط می کند و باید دیدن عملکرد انتحاری احتمالی استقلال ساری ، به سود حفاری خواهد بود یا به ضرر آن.

به عبارت دیگر ، نبرد پنج شنبه آبادان احتمالا مهم ترین بازی فصل خواهد بود و شاخصی برای تعیین میزان التهاب بازی هفته آخر اهواز خواهد بود. جنگ ستارگان که بهترین های فوتسال ایران را در آبادان گردهم می آورد.

سایر بازی ها

اما در سایر بازی ها ، مشکی پوشان با هدایت فاطمه شریف در مشهد با پیام نور تهران مسابقه می دهد. پیش بینی می شود مشهدی ها با 3 امتیاز این بازی گام دیگری به تثبیت رتبه چهارم خود در جدول ، بالاتر از دختران کویر کرمان بردارند و پیام نور هم با وجود شکست احتمالی در این بازی ، بقای خود در لیگ برتر را – با توجه به شکست احتمالی استقلال ساری از حفاری – قطعی کند.

پویندگان صنعت شیراز ، مس رفسنجان و نفت نوین تهران 3 تیم همسایه در رتبه های ششم تا هشتم هستند که اولی 26 امتیازی و دو تای بعدی 25 امتیازی هستند و این هفته مس و نفت نوین در تهران روبرو می شوند و پویندگان هم تیم سقوط کرده پاسارگاد زنجان را در پیش دارد.

دختران کویر کرمان نیز پس از شکست سنگین هفته گذشته در خانه برابر مشکی پوشان به رشت می رود تا با شهرداری این شهر مسابقه دهد. مسابقه ای که حساسیتی ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.