15

آغاز فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان از 9 آذر

  • کد خبر : 15206
  • 04 آذر 1397 - 15:04
آغاز فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان از 9 آذر

فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه های کشور از روز جمعه 9 آذر آغاز می شود و تیم های شرکت کننده در این مسابقات تنور لیگ را داغ خواهند کرد و جذابیت را به لیگ باشگاهی ایران می آورند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بر اساس اعلام فدراسیون کاراته فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان کشور از روز جمعه 9 آذر آغاز می شود و تیم های شرکت کننده در این مسابقات روی تاتامی می روند.

سوپر لیگ کاراته ، بالاترین سطح رقابتی کاراته بانوان در ایران محسوب می شود و به طور کلی سازمان لیگ کاراته در رده بزرگسالان 2 لیگ را برگزار می کند که یکی سوپر لیگ با حضور چهره های مطرح است و لیگ برتر ، دیگر سطح مسابقاتی این رشته در بزرگسالان به حساب می آید.

البته سازمان لیگ فدراسیون کاراته امسال مسابقات کاراته وان را نیز برگزار کرده است. همچنین در خصوص برگزاری سوپر لیگ پیش بینی می شود این مسابقات با فواصل زمانی تقریبی 3 هفته ای برگزار شود و در هر هفته دو تا سه مرحله از بازی ها به انجام برسد.

چهره های خوشنام کاراته ایران در سوپر لیگ حاضر خواهند بود چنان که سارا بهمنیار تنها مدال آور ایران از مسابقات قهرمانی جهان نیز اعلام کرده بود امسال در سوپر لیگ مسابقه می دهد اما وضعیت حضور سایر چهره های ملی پوش هنوز به روشنی ، مشخص نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.