21

آغاز سوپر لیگ کاراته بانوان / صدرنشینی صرافی بهنام و مرداس در گروه های اول و دوم

  • کد خبر : 15439
  • 10 آذر 1397 - 15:07
آغاز سوپر لیگ کاراته بانوان / صدرنشینی صرافی بهنام و مرداس در گروه های اول و دوم

هفته نخست سوپر لیگ کاراته بانوان با صدرنشینی تیم های صرافی بهنام و مرداس در گروه های دوگانه همراه بود. در گروه یک که ۵ تیمی است صرافی بهنام با یک برد و یک باخت در صدر قرار گرفت و در گروه دوم که ۴ تیم در آن حاضر هستند مرداس در صدر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان روز جمعه ۹ آذر در سالن شهید کبگانیان تهران گشایش یافت و ۹ تیم حاضر در این مسابقه در قالب ۲ گروه ۵ و ۴ تیمی مسابقات خود را آغاز کردند. مسابقاتی که شروع آن با غیبت ستاره ها همراه بود  و میدان را برای حضور چهره های جوان و جویای نام مهیا می کرد.

لیلا برجعلی و فاطمه قاسمی در تیم پیام ، سارا بهمنیار و نگین آلتونی در تیم هیئت کاراته گیلان ، و ملیکا احدی در تیم جوانه شهرداری صفادشت شاخص ترین چهره های هفته اول سوپر لیگ بودند.

در گروه یک تیم صرافی بهنام ابتدا ۲۶ بر ۳ تیم راگای شهر ری را شکست داد اما در مسابقه دوم ۱۳ بر ۱۵ نتیجه را به حامی واگذار کرد. حامی اما در اولین بازی خود ۱۲ بر ۱۶ به باشگاه سکوتی باخت.

باشگاه سکوتی نیز در مسابقه اش مرحله دوم به شهرداری جوانه صفادشت ۲۱ بر ۷ باخت و این نتایج به صدرنشینی تیم صرافی بهنام در پایان مرحله دوم انجامید البته جوانه صفادشت در مرحله اول با قرعه استراحت روبرو بود و تنها یک بازی انجام داد. راگای شهر ری نیز در مرحله دوم با قرعه استراحت مواجه شد و با همان یک شکست برابر صرافی بهنام ، هفته اول سوپر لیگ را به اتمام رساند.

در گروه دوم ، تیم مرداس قم ابتدا ۲۴ بر ۴ هیئت کاراته گیلان را شکست داد و سپس ۲۵ بر ۲ از سد تیم آوای رزم گذشت و صدرنشین شد. آوای رزم نیز ۱۵ بر ۱۰ پیام را شکست داد و هیئت کاراته گیلان ۲۰ بر ۸ ، دیگر تیمی بود که پیام را برد.

نتایج کامل مسابقات هفته اول

گروه یک

مرحله اول

صرافی بهنام ۲۶  راگا شهرری ۳
حامی ۱۲ باشگاه سکوتی ۱۶

مرحله دوم
شهرداری جوانه صفادشت ۲۱ باشگاه سکوتی ۷
صرافی بهنام ۱۳  حامی ۱۵

گروه دو

مرحله اول

هیات کاراته گیلان ۴ مرداس قم (لئون) ۲۴
پیام ۱۰ آوای رزم ۱۵

مرحله دوم

آوای رزم ۲ مرداس قم (لئون) ۲۵
هیات کاراته گیلان ۲۰ پیام ۸

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.