12

نامی نو اصفهان 1 توپکای بابلسر 3 / شکست عجیب نامی نو در خانه

  • کد خبر : 15730
  • 16 آذر 1397 - 13:37
نامی نو اصفهان 1 توپکای بابلسر 3 / شکست عجیب نامی نو در خانه

هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان با یک نتیجه عجیب همراه بود. نامی نو اصفهان در خانه ۳ بر یک برابر توپکای بابلسر شکست خورد تا سومی این تیم در لیگ با خطر جدی مواجه شود. مسابقه ای که انتظار می رفت با برد میزبان تمام شود به کام مازندرانی ها شد.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ جالب ترین نتیجه هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان در اصفهان رقم خورد و نامی نو در خانه نتوانست از پس توپکای بابلسر و شاگردان شهرزاد ریاضی برآید و تسلیم شد.

نامی نو اصفهان و توپکای بابلسر روز پنج شنبه ۱۵ آذر ۹۷ در اصفهان برابر هم قرار گرفتند. مسابقه ای که با غافلگیری شاگردان راحله آراد همراه بود و اکنون توپکا با این برد ارزشمند در اصفهان برای سوم شدن در لیگ برتر و تصاحب جایگاه متزلزل فعلی نامی نو خیز برداشته است.

در این مسابقه ، ست اول بازی یک جتگ تمام عیار بود. نبردی نفس گیر و سراسر حساسیت که در آن کسی خیال پا پس کشیدن نداشت آن قدر مساوی و شانه و به شانه پیش رفت که دو تیم در امتیاز ۲۷ مساوی شدند اما سرانجام نامی نو به امتیاز ۲۹ رسید و این ست را برد.

در ست دوم ، در شرایطی که به نظر می رسید فشار ست اول ، نامی نو را خسته کرده ، این تیم نتوانست از برد ست اول خود دفاع کند و در مقابل نمایش خوب توپکا پیروزی ۲۵ بر ۱۷ را برای این تیم رقم زد و نامی نو از همین جا به طور جدی احساس خطر کرد.

در ست سوم ، نامی نو دریافت که همه چیز بر خلاف خواسته اش پیش می رود. توپکا به اعتماد به نفس خوبی برای پیروزی دست پیدا کرده بود و زمانی که آن ها ست سوم را با پیروزی ۲۵ بر ۱۹ پشت سر گذاشتند همه چیز برای خلق شگفتی مهیا به نظر می رسید.

در ست چهارم ، میهمان کار را تمام کرد. خبری از کامبک نامی نو نبود گرچه نامی نو هر چه در چنته داشت رو کرد و تمام تلاش خود را برای بازگشت به کار بست اما توپکا آشکارا تیم بهتری بود. آن ها ۲۵ بر ۲۲ در ست چهارم پیروز شدند و در مجموع این بازی را ۳ بر یک به سود خود پایان دادند.

با این نتیجه حالا هر دو تیم در جدول ۲ پیروزی و ۲ شکست دارند که تفاضل بهتر ، نامی نو را در جایگاه بالاتر قرار داده اما توپکا اکنون جسورانه برای پیشی گرفتن از نامی نو می جنگد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.