15

شهناز یاری : نامی نو فقط برای قهرمانی می جنگد / برابر حفاری ، دست ما بسته بود

  • کد خبر : 15876
  • 18 آذر 1397 - 16:42
شهناز یاری : نامی نو فقط برای قهرمانی می جنگد / برابر حفاری ، دست ما بسته بود

سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان معتقد است مصدومیت یکی دو بازیکن این تیم و کارت قرمزی که به نسترن مقیمی داده شد دست این تیم را در بازی بزرگ برابر حفاری بسته بود. شهناز یاری تاکید کرده است نامی نو فقط برای قهرمانی می جنگد.

شهناز یاری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ درباره دیدار تیمش نامی نو اصفهان برابر ملی حفاری اهواز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: در این بازی اتفاقاتی رخ داد که ما را از برنامه هایی که داشتیم دور کرد. ۲ کارت زردی که در نیمه اول به نسترن مقیمی داده شد در کار ما اخلال ایجاد کرد.

او اضافه کرد: فکر می کنم تصمیم داور برای کارت زرد دوم او بسیار سخت گیرانه بود زیرا دقیقا همین صحنه در مورد تیم حفاری پیش آمد و داور اعتقادی به خطا روی بازیکنان ما نداشت. با از دست دادن نسترن مقیمی در نیمه اول و آسیب دیدگی سارا شیربیگی ، ما عملا با ۲ بازیکن ملی در برابر ۶ ملی پوش حفاری بازی می کردیم.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: از نظر فنی ، بازی بسیار خوبی بود. با توجه به مصدومیت سارا شیربیگی نمی توانستیم از او کارایی صد در صد انتظار داشته باشیم و آن چه در بازی با حفاری از سارا دیدید ۲۰ درصد توان واقعی او هم نبود. او با درد بازی کرد.

یاری عنوان کرد: جا دارد از بازیکنانم قدردانی کنم. آن ها همه تلاش خود را به کار بستند و از نظر فنی بازی خوبی ارائه دادند گرچه می توانستیم برنده هم از میدان خارج شویم. تردید نداشته باشید که نامی نو فقط برای قهرمانی می جنگد. ما این فرصت را داریم که برای کسب جام تلاش کنیم و تیمی در اختیار داریم که این توانایی را دارد.

سرمربی نامی نو گفت: ما در نیم فصل هم بازیکن از دست دادیم و هم بازیکنی جذب نکردیم. دست ما برای این بازی کاملا خالی بود و این موضوع در نتیجه بازی اثر مستقیم داشت. ما می خواستیم حفاری را در اصفهان شکست دهیم اما اتفاقاتی که رخ داد این فرصت را از ما گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.