16

متین زبردست و سرپرستی نایب رییسی فدراسیون والیبال ؛ پایان دوران کعبی زاده

  • کد خبر : 16084
  • 27 آذر 1397 - 18:29
متین زبردست و سرپرستی نایب رییسی فدراسیون والیبال ؛ پایان دوران کعبی زاده

صدیقه کعبی زاده نایب رئیس فدراسیون والیبال با پایان دوران حضور احمد ضیایی در سمت ریاست فدراسیون والیبال ، جای خود را به متین زبر دست داده است. متین زبردست به عنوان نایب رئیس هیئت والیبال استان تهران به طور موقت به عنوان سرپرست نایب رئیسی ، امور فدراسیون را در اختیار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ دوران حضور صدیقه کعبی زاده در فدراسیون والیبال کوتاه بود. او حدود یک سال پس از انتخاب به عنوان نایب رئیس فدراسیون والیبال اکنون در پی خروج احمد ضیایی ، فدراسیون والیبال را ترک کرده است.

جانشین صدیقه کعبی زاده متین زبردست است که نایب رئیسی هیئت والیبال استان تهران را در اختیار داشت. زبردست چهره ای مقبول در بین اهالی والیبال است و تهرانی های والیبال ایران ، نگاهی مثبت به حضور وی دارند گرچه او تنها سرپرست است و باید دید پس از انتخاب رئیس جدید آیا او شانسی برای حضور در فدراسیون به عنوان نایب رئیس دارد یا به محل کار قبلی خود در هیئت استان تهران باز می گردد.

اما صدیقه کعبی زاده در شرایطی از فدراسیون والیبال رفته است که دیدگاه های متفاوتی در مورد او وجود دارد. او با طیفی از مربیان – حتی در تیم های ملی – رابطه خوبی نداشت و از سوی برخی مربیان نیز حمایت می شد.

کعبی زاده در دوران حضور در صندلی نایب رئیسی فدراسیون والیبال مورد حمایت احمد ضیایی بود اما نایب رئیس محبوبی در بین 3 ضلع رسانه ، مربیان و بازیکنان به صورت یکپارچه نبود. او همچنین در این دوران تلاش می کرد از رسانه ها دوری کند و این موضوع ، پرستیژ کاری او را کاهش می داد گرچه کعبی زاده این رویکرد را اقدامی برای دور کردن حواشی از تیم های ملی می دانست.

اکنون با حضور متین زبردست ، سرپرست نایب رئیسی کاری نمی تواند انجام دهد به جز ادامه دادن برنامه های کعبی زاده. پاسخ به این سوال که آیا در دوران پسا کعبی زاده قرار است اتفاق تازه ای رخ دهد به مجمع انتخابات فدراسیون والیبال وابسته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.