15

ادیب زاده: استقلال خوزستان سال آینده هم در فوتبال زنان تیمداری می کند

  • کد خبر : 1634
  • 13 اسفند 1396 - 18:58
ادیب زاده: استقلال خوزستان سال آینده هم در فوتبال زنان تیمداری می کند

مدیر تیم فوتبال زنان استقلال خوزستان اعلام کرد با توجه به نگاه مثبت در فوتبال خوزستان و باشگاه استقلال ، به احتمال قریب به یقین استقلال خوزستان سال آینده هم در فوتبال زنان تیمداری می کند.

شهین ادیب زاده در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS درباره پیروزی 3 بر صفر این تیم برابر همیاری آذربایجان غربی در لیگ برتر فوتبال زنان اظهار کرد: پیروزی شیرین در ارومیه و کسب 3 امتیاز این بازی را مدیون بازیکنان و تصمیمات کادر فنی می دانیم. علاوه بر این ، برای سفر به ارومیه  تیم در شرایط مناسب به ارومیه سفر کرد و مشکلی در زمینه اعزام نداشتیم.

وی افزود: باید از امیر سلطانی مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان قدردانی کنم که در نیم فصل دوم تیم را حمایت کردند و نتایج تیم هم در نیم فصل دوم سیر صعودی داشت.

مدیر تیم فوتبال زنان استقلال خوزستان گفت: 4 روز مانده به آغاز لیگ ، شروع به جمع کردن تیم کردیم و فرصتی برای تمرینات پیش فصل و بدنسازی نداشتیم. در نیم فصل دوم با زحمات فروزان سلیمانی سرمربی تیم 60 درصد آمادگی تیم محقق و نتایج تیم هم بهتر شد با وجود این که 4 بازیکن ما در این فصل تیم را ترک کرده بودند.

ادیب زاده عنوان کرد: مشکلات مالی در باشگاه استقلال خوزستان وجود دارد و انتظار داریم استاندار خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و سایر دلسوزان ، استقلال خوزستان را دریابند تا باشگاه با حل دغدغه های خود بتواند نگاه مثبتی به حوزه زنان داشته باشد.

وی در مورد مشکلات در سفرهای تیم استقلال خوزستان گفت: در سفر به کرمان شرایط خوبی نداشتیم. قرار بود با هواپیما از اهواز به کرمان برویم که به علت کمبود پرواز در این مسیر مجبور به سفر زمینی شدیم و همین بعد مسافت روی نتیجه ما اثر گذاشت.

مدیر تیم فوتبال زنان استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان سال آینده هم در لیگ برتر حاضر است یا خیر گفت: در این زمینه مدیر عامل باشگاه باید نظر بدهد البته با توجه به پیگیری های مکرر شخص مدیر عامل و رئیس هیئت فوتبال خوزستان فکر می کنم مشکلی برای حضور ما در فصل آینده وجود نداشته باشد.

ادیب زاده عنوان کرد: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به تیم وعده داده بود که برای هر پیروزی به تیم پاداش می دهد و امیدوارم به وعده خود عمل کند. مدیر عامل باشگاه هم همواره از تیم حمایت کرده و منتظر ادامه حمایت ایشان در پرداخت مبالغ قراردادها با توجه به نزدیکی سال نو هستیم گرچه افراد زیادی برای استقلال خوزستان زحمت کشیدند و از همه آن ها قدردانی می کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.