14

سعادتی: خیبر دقیقه 99 بسته شد!/ مجبور شدیم هر بازیکنی را قبول کنیم

  • کد خبر : 1637
  • 13 اسفند 1396 - 19:22
سعادتی: خیبر دقیقه 99 بسته شد!/ مجبور شدیم هر بازیکنی را قبول کنیم

مدیر تیم فوتبال زنان خیبر خرم آباد اعلام کرد اگر باشگاه خیبر حامی مالی داشته باشد ، این باشگاه سال آینده نیز در لیگ برتر فوتبال زنان تیمداری می کند و به دنبال بومی سازی خواهد بود.

سودابه سعادتی در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS درباره آینده تیم فوتبال خیبر در فصل آینده لیگ برتر فوتبال زنان اظهار کرد: وضعیت آینده تیم بانوان خیبر هنوز مشخص نیست. قرار بود یک حامی مالی ، پشتیبانی از باشگاه خیبر را بر عهده بگیرد و اگر این اتفاق رخ دهد تیم خیبر باز هم در لیگ برتر فوتبال زنان حضور خواهد داشت.

وی افزود: اگر قرار باشد خیبر در لیگ بماند از اردیبهشت سال 97 کارمان را برای حضور پرقدرت در لیگ آینده شروع می کنیم و هدف گذاری ما استفاده از بازیکنان بومی پرتعداد تر در ترکیب تیم در فصل آتی است.

مدیر تیم فوتبال زنان خیبر خرم آباد گفت: می خواهیم با بنیه قوی تر در فصل آینده حضور داشته باشیم. امسال تیم را از همه تیم ها دیرتر و در دقیقه 99 بستیم و مجبور بودیم به دلیل نبود زمان هر بازیکنی را قبول کنیم.

سعادتی عنوان کرد: اغلب بازیکنان ما غیر بومی هستند. ما فقط 6 بازیکن از استان لرستان داریم که 4 نفر از خرم آباد و 2 نفر از ازنا به تیم ملحق شدند. از مشهد ، کرمانشاه ، جیرفت ، اصفهان و کاشان در تیممان بازیکن داریم.

وی تاکید کرد: حضور بازیکنان غیر بومی در هر تیمی هزینه دارد و با وجود این که هزینه کردیم اما نتیجه نگرفتیم که دلیل آن ، همان طور که عنوان شد نبود زمان در هنگام بستن تیم بود که نباید اجازه دهیم این اتفاق برای بار دوم تکرار شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.