15

آبادان بر بام فوتسال زنان ایران ایستاد ؛ پایان برزیلی

  • کد خبر : 1702
  • 16 اسفند 1396 - 14:30

لیگ برتر فوتسال زنان ایران به پایان رسید. پس از 22 هفته رقابت ، تلاش ، اشک ، شادی ، غم ، حاشیه ، سفر و اضطراب . و اکنون این شما و این پایتخت فوتسال زنان ایران: آبادان.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ، لیگ برتر فوتسال زنان با انجام مسابقات هفته بیست و دوم و پایانی به انتها رسید و دربی خوزستان با تقسیم امتیازات تمام شد تا جام ، راهی آبادان شود.

پالایش نفت که از هفته گذشته قهرمانی خود را جشن گرفته بود با وجود مشکلات خاص خود در بازی آخر در اهواز برابر حفاری خوزستان 2 بر 2 مساوی کرد و با اختلاف 3 امتیازی قهرمان شد تا حفاری و دانشگاه آزاد دوم و سوم شوند.

لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال و شهرزاد نصیری مسئول مسابقات زنان سازمان لیگ فوتسال شخصا در این بازی حضور داشتند و زوج گلاره ناظمی و زری فتحی ، بهترین داوران کشور این بازی را قضاوت کردند تا حرف و حدیثی در این بازی پیش نیاید.

پس از یک هفته پر مخاطره ، پیغام و پسغام و مصاحبه هایی گاهی به رنگ اتهام که قطعا از سر حساسیت مسابقات بود و نه مسائل دیگر ، رز جدیدی زاده جام را برداشت و به آبادان برد و حالا به خود می بالد که بدون حتی یک شکست ، قهرمانی را برای آبادان کسب کرده.

دانشگاه آزاد در آخرین بازی خود در خانه 5 بر یک نفت نوین تهران را شکست داد.  فاطمه اعتدادی برای تیمش 5 گل زد و گل نفت را یگانه خلیلی به ثمر رساند. مشکی پوشان در رفسنجان با هت تریک محدثه محمدی 3 بر صفر مس این شهر را از پیش رو برداشت.

در زنجان ، فلزات پاسارگاد زنجان موفق شد 4 بر صفر استقلال ساری را شکست دهد. مهسا نظری 2 گل برای زنجانی ها به ثمر رساند و فاطمه دمیرچی و ستاره محمدی دیگر گلزنان پاسارگاد بودند.

دختران کویر در کرمان 3 بر 2 برابر پویندگان صنعت فجر شیراز به پیروزی رسید و پیام نور در تهران 4 بر 2 از سد شهرداری رشت عبور کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.