13

نارضایتی ایرانمنش پس از چهارمی دختران کویر در لیگ برتر / تاوان بومی گرایی را می پردازیم

  • کد خبر : 17133
  • 03 اسفند 1397 - 12:54
نارضایتی ایرانمنش پس از چهارمی دختران کویر در لیگ برتر / تاوان بومی گرایی را می پردازیم

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان پس از پایان لیگ برتر فوتسال بانوان با کسب رتبه چهارم برای این تیم تاکید کرد چهارم شدن در لیگ برتر راضی کننده نیست.

سعیده ایرانمنش در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران پس از شکست برابر حفاری اهواز در دیدار رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان در اصفهان اظهار کرد: فکر می کنم بازی خوبی از سوی تیم ما به ویژه در نیمه نخست ارائه نشد و مشکلاتی که به دلیل آسیب دیدگی بازیکنان رخ داد کار ما را سخت کرد.

او افزود: زینب انجم شعاع کاپیتان ما به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود و نرجس کریمی نسب را هم در نیمه دوم از دست دادیم. چهارم شدن در لیگ برتر راضی کننده نیست و حالت عادلانه لیگ روالی بود که در جدول لیگ رخ داد و ما شایسته سوم شدن بودیم.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس گفت: هدف ما معرفی بازیکنان کرمانی به فوتسال ایران بود. خدا را شکر می کنم که مسئولان ارشد استان کرمان و باشگاه مس از این تلاش، حمایت کردند و بر خلاف اغلب تیم ها ، تیم ما بازیکنان بومی زیادی دارد و باید تاوان این بومی گرایی را بپردازیم.

ایرانمنش تاکید کرد: ساخت و پرورش بازیکن برای نتیجه گیری به زمان نیاز دارد. ما امسال فاطمه خدایی را به لیگ معرفی کردیم که یک دروازه بان تازه کار با 7 ماه سابقه فوتسالی و بسیار مستعد است و سال آینده از او بیشتر خواهید شنید و چند بازیکن دیگر ما نیز استعداد پیشرفت زیادی دارند. شاید از همه بازیکنانم به طور صد در صد راضی نباشم اما به طور قطع و یقین تیمی مستعد و آینده دار در اختیار داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.