19

دانشگاه آزاد ؛ قهرمان لیگ برتر ووشو شد , بالاتر از پیام نور و سپاهان

  • کد خبر : 1782
  • 18 اسفند 1396 - 16:50
دانشگاه آزاد ؛ قهرمان لیگ برتر ووشو شد , بالاتر از پیام نور و سپاهان

لیگ برتر ووشوی زنان کشور به پایان راه خود رسید و در شرایطی که قهرمانی دانشگاه آزاد قابل پیش بینی بود ، شگفتی خاصی رخ نداد و دانشگاه آزاد جام را بالای سر برد.

به گزارشپ ایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ، در زیبا ترین ترکیب جنگندگی و لطافت و هم نشینی ساندا و تالو در لیگ ووشوی زنان ایران ، زیبا ترین صحنه ها خلق شد ، جوان های دیگر پا به عرصه میدان گذاشتند و لیگی پویا به خط پایان خود رسید.

مسابقات هفته های سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر ووشوی زنان جمعه 18 اسفند در آکادمی ووشو ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و دانشگاه آزاد با کسب 2 برد دیگر با حداکثر امتیازی قهرمانی را از آن خود کرد.

شاگردان الهام صادقی در دانشگاه آزاد همه مسابقات خود را با برد پشت سر گذاشتند و در روز پایانی در مسابقه هفته سیزدهم خود برابر سپاهان با وجود مقاومت حریف ، 8 بر 4 پیروز شدند و سپس با کسب امتیاز کامل بازی با کمیته شینگ ئی چوآن به کار خود پایان دادند.

پیام نور ایذه ، در حالی نایب قهرمان لیگ شد که به استثنای دانشگاه آزاد ، حریف همه تیم های دیگر لیگ شد و عملکرد خوبی در این مسابقات داشت با این وجود ، فاصله 6 امتیازی با دانشگاه آزاد سبب شد این تیم از مدت ها قبل فقط به دنبال حفظ جایگاه دومی خود باشد. سپاهان هم با وجود بهره مندی از کمک های خواهران منصوریان سوم شد.

در مراسم پایانی این مسابقات ، جام و مدال های تیم های برتر به تیم های اول تا سوم اهدا شد. دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور ايذه، فولاد مبارکه سپاهان، هيات ووشوي شبستر، هيات البرز، هيات کردستان و کميته شينگ يي چوان تیم های حاضر در لیگ امسال بودند.

*نتایج هفته سيزدهم:

هيئت ووشو استان البرز صفر  پيام نور ايذه 12

فولاد مبارکه سپاهان 4  دانشگاه آزاد اسلامي 8

هيئت ووشو شبستر 7  شينگ يي چوآن 5

* نتایج هفته چهاردهم:

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 12  هیئت ووشو استان کردستان صفر

هيئت ووشو شبستر یک پيام نوز ايذه 11

شينگ يي چوآن صفر  دانشگاه آزاد اسلامي 12

جدول رده بندی لیگ برتر ووشو زنان کشور در سال 96 :

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.