16

پایان سال رویایی زهرا کیانی / از تاریخ ساری در جاکارتا تا قهرمانی “زیبا” با سپاهان

  • کد خبر : 17903
  • 24 اسفند 1397 - 12:40
پایان سال رویایی زهرا کیانی / از تاریخ ساری در جاکارتا تا قهرمانی “زیبا” با سپاهان

زهرا کیانی ستاره جوان تالوی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی با سپاهان اصفهان در لیگ برتر ووشوی بانوان در مورد این کامیابی و نیز پاداش بازی‌های آسیایی صحبت کرده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – سال 97 احتمالا برای زهرا کیانی باید بهترین سال دوران زندگی ورزشی او بوده باشد. او پس از کسب مدال های مختلف در تالوی آسیا و جهان در مهم ترین رویداد زندگی ورزشی اش، بازی های آسیایی به میدان رفت.

او در اندونزی، در فرم “جین شو” با امتیاز ۹.۷۰ در رتبه دوم ایستاد و سپس در فرم “چیانگ شو” به اجرای فرم پرداخت و به امتیاز ۹.۷۱ رسید. کیانی در مجموع دو فرم “جین شو و چیانگ شو” با امتیاز ۱۹.۴۱ در رده دوم قرار گرفت و مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد تا اولین مدال آور تاریخ تالوی ایران در بازی های آسیایی لقب گیرد.

ایستاده در اوج” لقبی بود که پایگاه خبری ورزش زنان ایران یک سال پیش از فراگیر شدن نام زهرا کیانی در جامعه ورزش ایران به او داد. به عبارت دیگر از همان زمان مشخص بود که ستاره جدیدی برای ورزش ایران متولد شده است و امروز زهرا کیانی مشغول فتح قله ها است.

سال زهرا کیانی پس از مدال شیرین جاکارتا، با قهرمانی در لیگ شیرین تر شده است. پایان سال رویایی زهرا کیانی با قهرمانی تیمش همراه بود که او این قهرمانی را “زیبا” توصیف می کند. زهرا یکی از ارکان مهم موفقیت تالوکاران سپاهان در لیگ و بخشی از پروژه قهرمانی اصفهانی بود.

زهرا کیانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در مورد قهرمانی سپاهان در لیگ برتر ووشو اظهار کرد: این، اولین سالی بود که سپاهان در لیگ ووشو روی سکوی قهرمانی قرار گرفت و رقابت سختی با دانشگاه آزاد بر سر کسب عنوان قهرمانی داشتیم اما خدا با ما یار بود و توانستیم این عنوان را برای باشگاه به ارمغان بیاوریم.

او اضافه کرد: در یک هفته منتهی به پایان لیگ ووشو، اردویی پرفشار داشتیم و روزانه ۲ جلسه تمرین فشرده را پشت سر گذاشتیم و مستحق کسب قهرمانی بودیم. برای قهرمانی سراسر انگیزه بودیم و همه برای کسب جام زحمت کشیدند. این یک قهرمانی زیبا و دلچسب بود چون آن را به آسانی به دست نیاوردیم.

تالوکار سپاهان در مورد پرداخت پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: آقای داورزنی قول داده اند که پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا اوایل سال ۹۸ پرداخت شود و امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد. بسیاری از ورزشکاران به این پاداش نیاز دارند و پرداخت آن می‌تواند انگیزه همه مدال آوران را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.