21

دو و میدانی باشگاه‌های کشور | دانشگاه آزاد برای پنجمین سال متوالی قهرمان شد

  • کد خبر : 29233
  • 01 مهر 1398 - 12:22
دو و میدانی باشگاه‌های کشور | دانشگاه آزاد برای پنجمین سال متوالی قهرمان شد

با پایان مرحله سوم مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان دانشگاه آزاد برای پنجمین سال متوالی قهرمان شد و آسان پرداخت بار دیگر روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت. رقابت بزرگ برای سوم شدن را سپاهان از خراسانی‌ها برد. این سومی چیزی شبیه به یک پیروزی درخشان برای سپاهان بود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ پرونده رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور شامگاه یکشنبه ۳۱ شهریور و در آخرین ساعات تابستان ۹۸ بسته شد و حاصل رقابت سه مرحله‌ای دختران شایسته دو و میدانی ایران قهرمانی تکراری دانشگاه آزاد بود.

دانشگاه آزاد بار دیگر بالاتر از آسان پرداخت، ری پوکر کرد و برای پنحمین سال متوالی قهرمان دو و میدانی باشگاه‌های کشور شد. همانند فصل گذشته تلاش آسان پرداخت برای گرفتن دانشگاه آزاد بی نتیجه بود و سکوهای اول و دوم فصل گذشته بی تغییر ماند.

جدال بزرگ البته بر سر کسب رتبه سوم و ایستادن روی سکوی  بود. در شرایطی که به نظر می‌رسید سکوی سوم به تیم “شهر خراسان رضوی” می‌رسد سپاهان با نمایش درخشان مرحله سوم و البته به لطف لغو قهرمانی “شهر خراسان رضوی” در ۴ در ۱۰۰ متر امدادی و تعلق گرفتن قهرمانی به تیم سپاهان، توانست روی سکوی سوم قرار گیرد.

شادی زاید الوصف سپاهانی‌ها پس از این مقام سومی حاکی از اهمیت قرار گرفتن سپاهان روی سکو در این فصل بود. اصفهان امسال سرمایه گذاری ویژه‌ای در این مسابقات داشت و به نوعی پاداش این سرمایه گذاری را گرفت.

پایان شیرین سپاهان با پیشی گرفتن از مشهدی‌ها. چه رقابت نزدیکی بود!

در مرحله سوم دو و میدانی باشگاه‌های کشور، در زمینه رکورد شکنی ۲ اتفاق رخ داد. در ماده ۴۰۰ متر با مانع محدثه ابراهیم پور دونده جوان تیم “شهر خراسان رضوی” با زمان ۱: ۰۱ دقیقه از خط پایان عبور کرد، دوم شد و رکورد ملی جوانان و نوجوانان را ارتقا داد.

بهبود رکورد دیگر مربوط به ماده هفتگانه بود که فاطمه محیطی زاده از تیم خاتم اردکان با امتیاز ۳۹۰۴ در این ماده چهارم شد اما توانست رکورد ملی جوانان در این ماده را بهبود بخشد. در این ماده فائزه طباطبایی از سپاهان قهرمان شد.

پیشی گرفتن زهرا عرب رستمی از ریحانه آرانی در پرتاب چکش و دبل قهرمانی پریسا عرب، تکتم دستاربندان و فرزانه فصیحی در این مرحله از جمله اتفاقات مهم و قابل ذکر رقابت دختران در دو روز پایانی تابستان بود.

سمیرا زمانی تاج سه هزار متر را بر سر نهاد. آبی پوش شایسته!

زینب احدی در ۱۰ هزار متر پیاده روی، فائزه آشورپور در ۱۰۰ متر با مانع، فرزانه فصیحی در ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر، پردیس عبدالمحمدی در پرش سه گام، مریم نوروزی در پرتاب وزنه، مریم محبی در ۴۰۰ متر، تکتم دستاربندان در ۱۵۰۰ متر و ۸۰۰ متر، پریسا عرب در ۵ هزار متر و ۱۰ هزار متر و مهسا میرزا طبیبی در پرش با نیزه بخشی از طلایی‌های این مسابقات در مرحله سوم بودند.

شهلا محمودی در ۴۰۰ متر با مانع، فائزه طباطبایی در هفتگانه، سحر ضیایی در پرتاب نیزه، سمیرا زمانی در ۳ هزار متر با مانع، زهرا عرب رستمی در پرتاب چکش، سپیده توکلی در پرش ارتفاع، ژاله کاردان در پرتاب دیسک، ریحانه مبینی در پرش طول، سپاهان در ۴ در ۱۰۰ متر و آسان پرداخت در ۴ در ۴۰۰ متر طلایی‌های دیگر مرحله سوم دو و میدانی باشگاه‌های کشور ، نام گرفتند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.