19

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال | پیروزی قاطع سایپا و هیئت خراسان و توقف نامی نو

  • کد خبر : 31817
  • 10 آبان 1398 - 22:16
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال | پیروزی قاطع سایپا و هیئت خراسان و توقف نامی نو

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی قاطع سایپا و هیئت خراسان و توقف نامی نو همراه بود. مس رفسنجان با یک پیروزی خفیف صدرنشینی خود را تداوم بخشید و حفاری خوزستان نیز به روند رو به رشد خود ادامه داد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه دهم آبان با برگزاری ۶ بازی به انجام رسید و در بازی های انجام شده در شهرهای مختلف کشور، ۳۲ گل به ثمر رسید.

در یکی از دیدارهای پرگل در تهران تیم سایپا در خانه برابر تیم قعرنشین دریژنو فرخ شهر ۶ بر یک به پیروزی رسید و سه امتیاز این بازی آسان را از آن خود کرد. برای تیم نیلوفر اردلان در این بازی، مارال ترکمان (۳ گل)، یاسمن پاکجو (۲ گل) و آرزو صدقیانی زاده گلزنی کردند.

سایپا در این بازی شهین افلاکی و فرشته کریمی را در اختیار نداشت با این وجود، نبود این دو بازیکن باتجربه خللی در روند حرکتی سایپا ایجاد نکرد. سایپا با برد، به استقبال بازی هفته پایانی نیم فصل در کرمان برابر دختران کویر می رود.

مس رفسنجان این هفته با یک پیروزی خفیف در صدر باقی ماند. فاطمه اعتدادی و فاطمه سهرابی برای مس رفسنجان گلزنی کردند تا مس در شیراز، برابر پویندگان صنعت به برتری دو بر یک برسد.

هیئت خراسان رضوی نیز دیگر تیم پیروز این هفته بود. شاگردان فاطمه شریف در مصاف با شهروند در ساری ۷ بر ۲ پیروز شدند. مهره اول مشهدی ها، سارا شیربیگی در این بازی هت تریک کرد، طناز آرمات و رویا کلاتی هر کدام دو گل برای هیئت خراسان رضوی به ثمر رساندند و گل های رقیه صومعه و نسیم نوازنده را بی اثر کردند.

در دیگر بازی تهران، رهیاب از پس نامی نو برنیامد البته نامی نو در این بازی به دنبال برد بود و از کسب یک امتیاز در تهران راضی به نظر نمی رسد. همچنین پارس آرای شیراز در خانه ۳ بر ۲ تسلیم پالاش نفت آبادان شد.

در مسابقه جذاب حفاری خوزستان و دختران کویر مس کرمان در اهواز نیز حفاری توانست ۴ بر ۲ پیروز شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=31817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.