15

آغاز رسمی فعالیت پایگاه خبری ورزش زنان ؛ هرگز تنها قدم نخواهیم زد

  • کد خبر : 3660
  • 08 اردیبهشت 1397 - 17:27
آغاز رسمی فعالیت پایگاه خبری ورزش زنان ؛ هرگز تنها قدم نخواهیم زد

رابطه ورزش بانوان با رسانه ورزشی این حوزه ؛ یک رابطه دو طرفه است. ما یک خانواده ایم. هوای هم را داشته باشیم برای هدفی بزرگ. آینده ورزش دختران ایران ، روشن است. برای ایران و برای آینده. همه ما “حامی ورزش بانوان” هستیم

پس از هفته ها فعالیت آزمایشی و پرکار ، ما از یکشنبه 9 اردیبهشت به طور رسمی فعالیت خود را در پایگاه خبری ورزش زنان ایران به عنوان رسانه ای مستقل و تخصصی در حوزه ورزش بانوان آغاز می کنیم.ما افتخار می کنیم که پس از یک بازه زمانی فعالیت آزمایشی کوتاه از اواخر سال 96 تا اوایل اردیهبشت 97 ، اکنون به نقطه آغاز دوران حضور خود در عرصه رسانه ای ورزش ایران رسیده ایم.

پیش از ما در این بخش فعالیت هایی بوده و پس از ما هم خواهد بود. آن چه دغدغه ماست تاثیرگذاری در این بخش است و کمک به ورزش بانوان تا به آن چه استحقاق آن را دارد برسد و شخصیت اجتماعی خود را ، چنان که در اقصی نقاط جهان هست به دست بیاورد.

و این کاخ بلند ماست که به امید و مدد الهی از باد و باران گزندی نخواهد یافت. کاخی برای خدمت به ورزش ایران و دخترانی که عرق ریختند ، جنگیدند و سختی کشیدند تا برای به همه بگویند که چقدر می توانند ، که چقدر در همیشه تاریخ مظلوم بوده اند.

این مسیری است که دست در دست هم طی خواهیم کرد. نه ما فقط یک رسانه هستیم و نه شما صرفا یک ورزشکار ، مربی یا یک علاقمند به ورزش . همه ما یک خانواده ایم و آینده روشن ما در گرو قفل شدن دست های ما به یکدیگر است. شاید شعار هواداران لیورپول You’ll Never Walk Alone اینجا بیش از هر زمان و مکان دیگری نیاز به تحقق دارد: بله ، هرگز تنها قدم نخواهیم زد. هیچ یک از ما.

رابطه ورزش بانوان با رسانه ورزشی این حوزه ؛ یک رابطه دو طرفه است. ما یک خانواده ایم. هوای هم را داشته باشیم برای هدفی بزرگ. آینده ورزش دختران ایران ، روشن است. همه ما “حامی ورزش بانوان” هستیم … اکنون خانم ها و آقایان ، این شما و این رسانه تخصصی ورزش زنان ایران . برای ایران و برای دختران ایران.

رسانه ورزش زنان ایران www.iwsports.ir

دنبال کنیددر شبکه های اجتماعی با شناسه: @iwsports

#همه_حامی_ورزش_بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.