13

استقلال ساری ؛ میزبان اردوی تیم ملی فوتسال جوانان/ ساری در لیگ برتر می ماند؟

  • کد خبر : 3905
  • 14 اردیبهشت 1397 - 14:47
استقلال ساری ؛ میزبان اردوی تیم ملی فوتسال جوانان/ ساری در لیگ برتر می ماند؟

تیم ملی فوتسال جوانان ایران خود را برای حضور احتمالی در المپیک جوانان جهان در آرژانتین آماده می کند. آن ها قرار است اردویی 5 روزه در ساری به میزبانی باشگاه استقلال داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ تیم ملی فوتسال جوانان دختر از 17 تا 21 اردیهبشت اردو می زند. این اردو ، بخشی از برنامه آماده سازی تیم تحت هدایت شهناز یاری در مسیر حضور در المپیک جوانان آسیا در آرژانتین در پاییز 97 است.

باشگاه استقلال ساری که تیمی در لیگ برتر فوتسال بانوان دارد میزبانی از تیم ملی جوانان دختر را بر عهده گرفته است. سهم ساروی ها از ترکیب نفرات تیم ملی جوانان 3 بازیکن به نام های نسرین قمی ، الناز عبداللهی و فاطمه ایجادی است.

استقلال ساری با وجود مشکلات مالی فراوان در سطح اول فوتسال زنان ایران در همه رده های سنی حاضر است. آن ها در لیگ 96 گرچه نتایجی ناامید کننده گرفتند اما این که با وجود فشارهای شدید مالی ، توانستند تا پایان لیگ دوام بیاورند ، قابل ستایش بود.

در این شرایط ، حضور استقلال ساری در فصل 97 لیگ برتر فوتسال همچنان ابهاماتی دارد اما رعنا محمدی مدیر تیم فوتسال بانوان استقلال ساری ابراز امیدواری کرده ، استقلال ساری همچنان و با همین نام در لیگ 97 هم حاضر باشد. باشگاهی که مسئولان ورزشی استان مازندران باید قدر آن ها را بدانند و قدرشناسی را به پس از انحلال یک تیم موکول نکنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.